De taxi stopte voor een gigantische villa,zo’n villa die je altijd in Cribs op MTV hoort te zien. ‘’Zo jongedame,dat wordt dat 15 dollar.’’ Zei de vriendelijke taxichauffeur tegen me. Glimlachend overhandigde ik hem het geld en stapte uit om mijn koffers te pakken. Mijn hart bonkte in mijn keel terwijl ik voor de grote poort stond. Achter me hoorde ik de taxi wegrijden,verdwijnen in de nacht. Ik drukte angstvallig op de deurbel en al snel hoorde ik de stem van Tante Liz. ‘’Ha meisje,daar ben je eindelijk! Loop maar verder hoor.’’ Ik hoorde een harde piep en zag de grote poort openschuiven. Rustig liep ik over het grote geasfalteerde pad,luisterend naar de wieltjes van mijn koffer die moeizaam over de grond rolde en af en toe een tik maakte. Tik,stilte,tik,stilte. Uiteindelijk was ik dan eindelijk bij de voordeur,die bijna meteen geopend werd door een kleine gedaante met bruin/blond haar. Het was mijn nicht Phyllis. ‘’LIV!’’ gilde ze blij. ‘’PHYLLIS!’’ joelde ik terug. We vlogen elkaar in de armen alsof we een stel oude geliefden wat zich na lange tijd eindelijk elkaar terug zien.

Niet veel later zat ik kletsend met mijn neef Brandon op de bank. Ik wist dat Phyllis hem irritant en druk vond,maar ik vond Brandon eigenlijk een van de leukste van mijn vijf neven. ‘’En wat doe je eigenlijk nog meer behalve jezelf zijn?’’ zei Brandon. Tja wat moest ik daarop zeggen. Ik ontwierp kleding,ik maakte kleding. Ik was kleding. ‘’Ik ontwerp en maak mijn eigen kleding.’’ Zei ik trots. ‘’Wauw!’’ hoorde ik een onbekende jongenstem achter me zeggen. Het was geen van mijn neven,dat was duidelijk. ‘’O Hoi Taylor!’’ hoorde ik mijn tante vrolijk zeggen. ‘’Hoi?’’ zei ik terwijl ik me omdraaide en schrok van de prachtige jongen die achter me stond. Het korte zwarte haar,de prachtige lach,de lichtgetinte huid en die mooie bruine ogen. Wauw. ‘’En wie is dit?’’ hoorde ik hem zeggen terwijl hij mij vriendelijk aankeek. ‘’Ik ben Liv, het nichtje van Phyllis en Brandon en de hele gang.’’ Hij keek me glimlachend aan. ‘’Taylor Lautner,aangenaam kennis met je te maken.’’ Liv Lautner,dat klonk me als muziek in de oren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen