*Deel 4...<3

Elke keer weer als hij binnenkomt, kan ik mijn ogen niet van hem af houden. Alles aan hem fascineert me. Elke beweging, elk gebaar. Geweldig om hem zo te zien. Lachend komt hij met zijn vrienden naar binnen gelopen. Als hij langs mijn bureau loopt, kijkt hij me aan en glimlacht naar me. Of denk ik dat? Nee, hij glimlacht echt naar me. Ik glimlach terug en went snel mijn blik af. Snel ga ik door met waar ik bezig was. Ik voel mijn knieën knikken en ik heb klamme handen. Ik ben verliefd op zijn uiterlijk, maar ik wil ook verliefd worden op zijn innerlijk. Hij lijkt me aardig. Maar is hij dat ook?
Ik besluit maar even naar de wc te gaan. Snel doe ik mijn boodschap daar en kijk in de spiegel bij de wastafel. Ik veeg wat eyeliner onder mijn ogen vandaan en doe mijn haar nog eens goed. Daarna zet ik mijn handen op de wastafel en kijk mezelf kritisch aan in de spiegel. Eigenlijk zie ik er niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf. Mijn haar zit perfect vandaag, mijn make-up is precies goed en last van puistjes heb ik niet meer. Ik doe nog wat lipgloss op en loop dan de wc uit. Daar komt net iemand uit de mannentoilet en ik bots tegen hem op. Als ik omhoog kijk, zie ik…

Reageer (3)

  • MrsGrey

    tom ?

    1 decennium geleden
  • koekies

    Bill , Tom ?? Gustav , georg??

    wie??

    xxx

    1 decennium geleden
  • xMexTomx

    Ja, wat is dat nou. Nu weet ik nog steeds niet wie is Hij is, hahaxD
    Nouja, in de volgende krijg ik het toch wel te weten (A)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen