na ff wachten gaat de deurbel,mam loopt naar de deur en komt niet veel later terug met een jongen.
eerlijk gezegt ziet hij er niet verkeerd uit,alleen die blik in zijn ogen vind ik al vreselijk en ik ken hem nog niet eens.
hij ging voor me staan en stak z`n hand uit,met de bedoeling zeker dat ik hem een hand geeft.
ik shude zijn hand,oppeens kreeg ik een hele schok door mijn arm heen.
ik trok mijn hand snel uit de zijne en keek hem argwanend aan.
het enige dat hij deed was stom voor zich uit lachen en zijn hoofd langzaam een beetje schuddend.
''ik heet trouwens nate'' zei hij nog met zijn smile op z`n face.
''mijn naam is hope''antwoorde ik.
ik ging weer zitten,met nate tegenover me.
mijn moeder zette overheerlijk eten voor mijn neus.
ik begon langzaam te eten.
mijn ouders waren met die nate een heel gesprek begonnen waar ik nix van snapte.
het enige waarover ik kon denken was die schok, het leek niet op zo`n iets wat je krijgt als iets statisch is,het was een raar,naar gevoel.
''en wat vind jij daarvan?''onderbrak mijn vader me uit mijn gedachte.
''euhm waarvan?'' ''over die film die op tv was gister,hoe vond je die?''vroeg mijn vader poeslief.
''euhm....leuk?'' geen idee welke film ze bedoelen.
''nog smaak voor films ook''grapte nate.
*wat jij wilt joch* het liefst wou ik naar bed, ik kon wel instorten van moeheid.
''en hope wat vind je van nate?,is het geen vorbeeldige jongen je mag blij met hem zijn'' zei me moeder trots of in die richting.
''je doet net of we wat hebben'' zei ik
''dat hebben jullie ook'' zei mijn vader.
ik stond even perplex,moest dat joch mijn vriend worden? IK KEN HEM NIET EENS!
''euh...dat denk ik dus niet hé'' zei ik een beetje alsof ik een klap in mijn gezicht heb gehad.
''tuurlijk wel,
''waar vind je tegenwoordig nog zo`n leuke en inteligente jongen?''
ik zag dat hij moeite deed om zich in te houden.
zonder nog iets te zeggen stond ik op en liep naar mijn kamer.
ik hoorde nog een stoel schuiven dat zal wel betekenen dat mijn vader achter me aan kwam.
ik sloot mezelf op in mijn kamer en liet de sleutel erin zitten zodat hij van de buiten kant niet kon worden open gemaakt.
ik keek uit het raam en zag nate weg lopen,zo te zien heeft mijn moeder hem uitgelaten.
toen ik net weg wou kijken zag ik dat nate presies in mijn ogen keek,
een nare rilling liep over mijn rug, ik wende mijn blik af en ging op bed zitten,proberen det geluid dat mijn vader aan de andere kant van de deur produceerde te negeren.

Reageer (3)

  • AnotherAlien

    WHOEEE!!:O
    Wat heeft meneertje Nate te verbergen?:P
    Naja, SNEL VERDER_O_
    Maargoed, wie wil nou een stomme Nate als ie Bill kan hebben??:S
    TOEDELS





    X, (H)

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    verder !!

    1 decennium geleden
  • LucyRauwrr

    Jhaa, nu snap ik het eindelijk xD
    Snel verder!
    Xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen