* Deel 8... <3

Bill pov.
Ik sluit de voordeur achter mij en zucht zacht. Het was geweldig geweest. Onwijs gezellig. Met een grote glimlach komt Tom de gang ingelopen. “Leuk gehad?” vraagt hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen kriebelt. Ik schiet in de lach. Het is echt zo’n stom trekje van ons allebei.
Ik knik. “Heel gezellig.” Zeg ik en trek mijn jas en schoenen uit. Tom is ondertussen de wc ingelopen. Ik loop richting de keuken en schenk voor mezelf een glas cola in. In de woonkamer laat ik me neervallen op de bank en kijk naar wat Tom aan het kijken was. Tom komt terug de woonkamer ingelopen, ploft naast me neer en kijkt me aan. “Vertel.”
“Wat ‘vertel’.”
“Nou, wat heb je allemaal gedaan?” zegt Tom en rolt met zijn ogen.
“Gewoon, we zijn wat gaan eten en daarna heeft ze me naar huis gebracht. Haar auto stond nog bij de studio en bood me aan om me naar huis te brengen.”
“En?”
“En wat? Verder is er niets gebeurd. Nee, we hebben niet gezoend als je dat soms wilt weten. We hebben het gezellig gehad en hebben zaterdagmiddag weer afgesproken.” Zeg ik.
“Eerst durft meneer 2 weken lang niet naar haar toe te lopen. Doet hij het een keer en maakt gelijk nog een afspraakje. Mijn broertje wordt verstandig.” Zegt Tom lachend.
“Ja, ja. Nu weten we het wel dat ik eerst niet naar haar toe durfde te lopen. En laat mij toch gewoon. Ik hoef niet in alles op jou te lijken. Dat jij nou zo naar de eerste, de beste mooie meid toe stapt en meteen meeneemt naar je bed.”
“Oké, we houden er al over op.” Zegt Tom en kijkt weer verder tv. Rond elven besluit ik maar naar bed te gaan. Ik ben doodmoe. “Ik ga slapen. Welterusten.” Zeg ik en druk een kus op Tom’ wang.
“Welterusten.”
Ik loop naar mijn kamer toe, kleed me tot op mijn boxer uit en stap dan in mijn bed. Als ik net lig, hoor ik mijn telefoon trillen op mijn bureau. Natuurlijk, ik lig zeker net. Zuchtend sla ik het dekbed terug en loop naar mijn bureau. Ik pak mijn telefoon op en lees het sms’je: ‘Hee, welterusten voor zometeen. Ik heb het naar mijn zin gehad en kan niet wachten tot zaterdag. xxEsther.’ Ik glimlach en stuur een sms’je terug: Hee, ook ik heb het naar me zin gehad. Welterusten voor zo. xBill.’ Ik leg mijn telefoon terug op mijn bureau en kruip snel weer terug in mijn bed. Niet veel later val ik in een heerlijke slaap.

Reageer (4)

  • MissLove1

    supper!! quizzzz!!toppie(Y)

    xxx

    1 decennium geleden
  • xMexTomx

    Geweldig(H)
    xx

    1 decennium geleden
  • xmarieloise

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    woehaaahhh :D:D
    geen dank hoor antwoord graag :P:P

    nicee quizieee:D:D:D
    verder:D:D:D
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen