Foto bij 7. De volgende met huisarest

Bill: stapt ook boos naar zijn auto en tom gaat er ook in zitten en zij rijden ook naar huis
*de volgende dag*
Selita word wakker en kijkt hoelaat het is.
het is 11:00uur en Gustav komt net der kamer in.
Gustav: goeie morgen slaap kop hup je bed uit.
Selita: man gaat het niet met jou ik ben niet zo als jou laat me nog effe liggen ben net wakker.
Gustav: nouw en wees blij dat ik je niet om half 10 je bed uit getrapt heb nouw ik geeft je 15 min om uit je bed te komen dan gaan we samen naar de winkels.
Selita: ja ja kom me bed al uit sjonge jonge
Gustav: whaha xD
Selita: ja ga nu maar me kamer uit
en zo liep Gustav der kamer uit.
Selita kleede zich om en deed haar make-up en liep naar benden.
Gustav: zo jij ben in eens snel ke bed uit en aan gekleed enzo.
Selita: ja leuk gustie
Gustav: zijn we chaggie vandaag??
Selita: nee lijkt alleen maar zo je word wakker gemaakt door je broer terwijl je net 5 uurtjes sliep.
Gustav: ja dat wist ik toch niet hoe ken het dat je je zo slecht heb geslapen?
Selita: geen idee heb steeds de zelfde dromen over de zelfde persoon en steeds zie ik die persoons zijn gezicht niet en nu wil ik niet meer slapen want ik droom steeds weer over de zelfde persoon.
Gustav: had je die net ook?
Selita: nee gelukkig niet
Gusatv:"kun je miss die persoon een beetje beschijven zijn bouw en zo?
Selita: ja dat kan ik wel ja hij heeft de lengte en de bouw van Bill heeft steeds het zelfde rode shirt met een zwarte adelaar ofzo met een normale spijker broek hij heeft zwart lang gestijld haar maar zijn gezicht kan ik gewoon niet zien steeds als ik dichter bij het hoofd kom word ik wakker.
Gusatv: dan ontmoetje vast die persoon binne kort ;)
Selita: hoop het
Gustav: nouw ga nu maar eten dan kunnen we langer shoppen :D
en zo aten ze wat en gingen ze shoppen ze korten wat nieuwe kleding schoenen en ze kochten een Wii met mario kart en Wii sport.
ze liepen weer naar huis.
*tijdsprong 2weken later*
Nickita beld Selita rond een uur of 21:00
Selita: heey mop.
Nickita: heey mop ga je vanaaf mee naar het trein station?
Selita: ja hoor ik ga wel mee kwart voor 12 op het station?
Nickita: jaa is goed.
en ze hingen op.
2 en een half uur later stonden ze op het station zonder Tom want Bill had nu elke dag alles op slot gezet zo wel de ramen als alle deuren
en ze gingen aande gang als het 12 uur is.
Nickita maak een hele grote grot met een vampier er in.
Selita maakt de zee bodem waar ze een dolfijn in tekende. Selita staalt al dagen niet door die zelfde droom Nickita was klaar en hoorde iemand aan komen ze gooit al haar spullen in de tas en roept die verse malen selita maar ze regeerde niet ze was nog bezig met haar kunst werk als ze klaar is ziet ze in der oog hoeken licht ze gooit haar spullen in de tas en rent weg nickita stond te w8ten op een plek waar ze niet snel gezien konden worden Selita struikeld over een reel en valt en ze gooit haar tas naar nickita en nickita rent snel weg en dumpt de spullen bij een kennis war ze de graffiti vandaan haalde ze rende weer terug maar ze zag dat Selita me werd gevoert door de ambulance toen ging der telefoon af en deed net als of ze wakker gebelt werd en nam slaperig op en zei ja welke idioot belt me rond dit uur.
aan de andere kant van de lijn pardon u spreekt met agent Hendrik uw vriendin is naar het bureau mee genomen in verband met graffiti gebruik wilt u haar broer bellen en zeggen dat uie naar het zieken huis van magdaburg moet komen uw vriendin heeft een gebroken been nickita okey ik zal het door geven en ze hing op en rende naar huis en maakte Georg wakker en zei dat Selita gearresteerd is en op het bureau zit maar dat ze straks naar het ziekenhuis van magdaburg word gebracht omdat ze haar been gebroken heeft georg springt op en kleed zig aan en belde de rest iedereen reed naar het zieken huis Selita was er net 5 min binnen en iedereen liep naar de balie en zei Selita Schäfer de balie vrouw wijst hun de weg naar de kamer Gustav keek der heel kwaat aan en zei tegen de dokters dat ze weg moetsen gaan.
dus liepen ze weg en zo kreeg Selita ondanks ze een gebroken been heeft een breek van haar grote broer Nickita en Tom: goed zo zeg het haar maar Gustav. na dat Gustav klaar was zeiden Nickita en Tom: Sel Sel Sel dat doe je toch niet :P
Selita: ha ha grappig hoor jullie hebben nix gebroken alleen hebben jullie voor 2 uurtjes in de bak gezeten ik lig 2 weken in het ziekenhuis en krijg ik 3 prikken nouw dat wil je ik zit liever een dag in de cel dan als ik 2 weken in het ziekenhuis moet liggen :(
Nickita: aan steller :P
Gusatv: je staf zet je maar uit als je het ziekenhuis verlaat.
*2 weken later*
Selita is ontslagen uit het ziekenhuis en loopt met krukken het ziekenhuis uit en Gustav haalt der op en zegt nouw je heb 6 weken huisarest je moet toch rust houden met dat been dus komt mooi uit.
Selita: pfff joepie dat wil je ook egt
Gustav: je zal toch moeten ik hoop dat je het nouw wat geleerd hebt en ze reden naar huis

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen