Joe POV.
Ik ging met Naomi mee in de ziekenwagen en hij ging met loeiende sirenes weg. Naomi kijkt me met tranen in haar ogen aan en ik hou haar hand vast. "Het komt wel goed" zei ik tegen Naomi en ik pakte haar hand vast, ze kneep er even in en keek me dan aan en gaf me een glimlach. "Bent u familie van haar?" vroeg de vrouw van de ambulance. "Nee" zei ik. "O dan bent u zeker het vriendje?" vroeg de vrouw. "Nee ook niet" zei ik. De vrouw haalde haar schouders op. "Ik heb een aantal vragen, wet u wat van haar af?" vroeg de vrouw aan me. "Jawel" zei ik. "Oke wat is haar naam?" vroeg de vrouw. "Naomi Sheckler" zei ik. "Oke wat is haar geboortedatum?" vroeg ze weer. "Geen idee ik weet alleen dat ze 17 is" zei ik. "Hmm oke dan vul ik dat wel in" zei ze. Ze schreef wat op en keek me daarna weer aan. "Ben jij niet Joe Jonas?" vroeg de vrouw. "Ja dat ben ik" zei ik. "Mag ik een handtekening? Het is voor mijn dochter ze is een enorme fan van de Jonas Brothers" zei de vrouw. "Laten we ons eerst even op Naomi concentreren en ga maar weer vragen stellen" zei ik een beetje geirriteerd. Ik ben hier voor vakantie en niet om nog meer handtekeningen te moeten uitdelen. "Oke dan" zei de vrouw, ze keek op de papier en stelde weer een vraag. "Is ze ergens allergisch voor of heeft ze een ziekte?" vroeg ze. "Ik weet niet of ze ergens allergisch voor is maar ik weet wel dat ze kanker heeft. "Wat voor?" vroeg de vrouw. "Leukemie" zei ik. "Maar dan zag ze er veel beter uit" zei ze. "Ik weet ook niet hoe het zit met leukemie" zei ik. "Dan is ze misschien bijna genezen" zei de vrouw. "Echt?" vroeg ik. "Ja" zei ze. We kwamen aan bij het ziekenhuis en we stapten uit de ziekenwagen, Naomi werd snel naar binnen gereden en ik rende er achteraan. Naomi werd een kamer in gereden en ze werd op een ander bed gelegt, de 2 mensen van de ziekenwagen legden Naomi op het bed en liepen daarna met het brancard weg.

Reageer (3)

  • xSafetyPin

    super

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    snél Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen