Part Two.


The only thing I can say is Enjoy.


xx

The One where Gabrielle wants to go to the garden.
Gabrielle keek Selena aan.Een beetje koppig.'Wat stel jij dan voor?'vroeg ze bitter.'Babysitter,'voegde ze er spottend aan toe.Selena probeerde rustig te blijven,als zij haar leeftijd had in zo een situatie zou ze net zo hebben gereageerd.Soms leken ze toch zo hard op elkaar.'Ik stel niets voor.Van mij mag je kiezen,Gabby.'zei Selena.Gabrielle keek haar blij aan omdat ze mocht kiezen.Dat maakte haar niet meer zo slechtgezind.'Ik stel voor om eens naar de tuin te gaan!Daar hebben we waarschijnlijk nog niet alles ontdekt!'zei ze opgewonden.Hoe een mens zijn emoties zo snel kunnen veranderen.Selena knikte en was akkoord.Gabriella had gelijk.Vandaag was het eindelijk eens een mooie dag om naar buiten te gaan.De zon stond hoog aan de horizon en het was lente, dat betekende dat de bloemen bloeiden.Gabrielle sprong uit de zetel en nam haar hand.Buiten was het zoals Selena had voorspeld.Snel was ze al de rozen aan het bestuderen.Witte, rode en roze rozen.Moeder had een goede keuze gemaakt in verband met de bloemen.Opeens weerklonk de stem van Gabrielle:'Selena!Kom kijken!Kom kijken!Dit is niet normaal!'

Reageer (3)

  • Pylae

    watwatwatwat is het?

    Eddy?

    :$

    xxx.

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    LEUK ^^

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    (: keei zalig ! ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen