Verstijfd keek ik naar de jongen die me knuffelde. ‘Waar was je? We waren vreselijk bezorgd. Doe zoiets nooit, maar dan ook nooit meer.’ Ik glimlachte en knuffelde Andy terug. Hij keek me verbaasd aan en zuchtte toen. ‘Ik ben zo blij dat je niet boos op me bent. Sorry, van gisteren, ik sta denk ik iets te lang droog.’ Ik snapte de term niet die hij gebruikte en hield dus mijn hoofd maar schuin. ‘Laat maar,’ grijnsde de jongen. Mijn ogen gleden naar Yu die met zijn hoofd in zijn handen op de bank zat. Snel rende ik op hem af en besprong hem. Yu kreunde. ‘Aiyana, ik heb koppijn, laat me even, bitte.’ Ik keek hem aan en gaf hem toen zachtjes een kusje op zijn hoofd. Ik wilde niet dat hij pijn had en ik had geen idee wat mensen dan normaal gesproken zouden doen, dus ik deed dat maar. Yu keek me verbaasd aan en knuffelde me om me daarna weer kreunend los te laten. ‘God, ik haat hoofdpijn.’gromde Yu, hij stond op en liep naar de keuken. Andy lachte. ‘Eigen schuld. had je Aiyana maar niet moeten aanranden.’ Yu keek om het hoekje van de keuken en haalde zijn wenkbrauwen op. ‘Ik heb wat?’ Andy schudde lachend zijn hoofd. ‘Veel te veel gedronken. Jeez, hoe dronken kun je wezen?’ Yu zuchtte en liep naar boven. ‘Die komt zijn bed niet meer uit tot vanavond’ lachte Andy en hij ging naast me zitten. Ik wilde hem wat vragen maar durfde niet. ‘Vraag maar.’ Mompelde Andy en hij glimlachte naar me. ‘Ehm…’ mompelde ik en ik bloosde. ‘Wat is dronken?’ Andy lachte en ik voelde me zo stom. ‘Als je dronken bent heb je teveel alcohol op, dat is een soort drinken, en als je dronken bent ga je nogal raar doen en de volgende dag, ga je overgeven, heb je een kater, dat houd hoofdpijn in, en ben je soms hele stukken van de vorige dag kwijt, dat weet je dan gewoon niet meer.’ Ik knikte begrijpend. ‘Klinkt vervelend.’ Fluisterde ik. Andy lachte. ‘Het is drinken is wel lekker hoor. Maar waar was je gisteravond. Ik heb niet meer kunnen slapen, ik was doodongerust. Ik weet dat ik te ver ging, maar je moet me niet meer zo laten schrikken.’ Ik dacht na en besloot dat ik maar eerlijk moest zijn. ‘Ik was in het bos, en heb wat dingen opgehelderd voor mezelf…’ fluisterde ik. Andy keek me vragend aan. ‘Zoals?’ ‘Dat ik niet ben, wie ik dacht dat ik was…’ ‘En verder?’ ‘Dat ik moet hopen dat jullie geduld met me willen hebben...’ De jongen zijn blauwe ogen waren even strak op mij gericht en ik keek blozend weg. Mijn hart ging tekeer in mijn borstkast en het heerlijke gevoel kwam terug. Ik durfde hem niet aan te kijken, bang dat ik het zou verraden. ‘Geen zorgen. We zullen heel veel geduld met je hebben.’ Ik glimlachte en gaf hem een knuffel. Hij keek me twijfelend aan en tikte mijn kin omhoog. ‘Mag ik?’ fluisterde hij en hij boog wat meer naar mijn lippen. Zijn warme adem streek over mijn lippen. De rillingen liepen over mijn rug en ik drukte mijn lippen snel op de zijne. Ik wilde niet dat hij zag dat ik bang was. Andy glimlachte en zoende me. De rillingen bleven over mijn lichaam lopen en ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Ik besloot dat hij zijn gang mocht gaan. Langzaam likte hij over mijn lip, maar ik was te verstijfd om iets terug te doen. Daar had hij echter een oplossing voor. Zijn tong duwde hij brutaal tussen mijn lippen door. Ik schrok ervan, maar opende toch mijn mond. Zijn tong begon rondjes om de mijne te draaien en, zonder dat ik een idee had wat de bedoeling was, deed ik maar wat met hem mee. Na een tijdje brak de jongen de zoen en ik keek blozend naar de grond net als hij. ‘Ik… ehm… ga even naar Yu.’ Zonder me nog aan te kijken liep. Hij naar boven. Met een lichte zucht liet ik me op de grond vallen. Mijn handen trilden en ik begon te lachen. Een hysterische lach alsof ik gek was. Maar zo voelde ik het ook. Alsof ik gek was geworden. Ik had gewoon staan zoenen met een mens. Had ik een steen tegen mijn hoofd gekregen ofzo? Ik trilde helemaal en ik trok pijnlijk hard aan mijn haar. Ik was gestoord het kon niet anders. ‘Aiyana! Stop dat!’ gromde Yxa en ze sprong bovenop me. Huilend bleef ik op mijn rug liggen. Ik hoorde wel geluiden, maar ik reageerde niet. ‘Wat heeft zij?’ ‘Ik heb geen idee Andy, maar goed is het niet…’ Zonder enige waarschuwing kreeg ik een klap in mijn gezicht en gelijk kwam ik weer bij zinnen. Met grote ogen keek ik naar Yu. ‘Sorry meid, maar je draaide echt helemaal door. Stil nu maar, kom.’ Yu tilde me op en droeg me naar Andy’s kamer. Daar legde hij me in bed en dekte me toe. ‘Kalmeer een beetje, ok?’ Ik knikte en sloot mijn ogen. Ik voelde Andy’s ogen op me branden, maar hij liep gewoon de deur uit…

Reageer (2)

  • Vanamo

    ooh wat is Yu weer lief en schattig en Andy ook trouwens maar goed dat was al wel duidelijk hahah en arme arme arme zij is echt niet leuk voor haar en natuurlijk krijg je weer een kudo
    ga maar snel verder

    (flower)

    XXXX(K)

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Yu is sexy sexy ^^
    Aww, wat zielig voor haar. Wat heeft ze het toch zwaar.
    Kudoo!!
    Snel verder !! ;]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen