Foto bij 13.

13.

Die zaterdag besluit ik rond twaalven toch maar eens mijn bed uit te komen. Ik rol uit bed, trek een jogging broek, bh en T-shirt aan en strompel naar beneden. “Morgen” zeg ik als ik beneden kom. “Goeie morgen, lekker geslapen?” vraagt mijn moeder. “Ja hoor” Ik geef mijn ouders een zoen op hun wang en ga dan naar de keuken voor een broodje. Als ik mijn broodje kaas klaar heb ga ik op de bank zitten en zet de tv aan. “Wat een aardige vrouw, die Simone” zegt mijn moeder. Ik knik en neem nog en hap. “Die jongens zijn wel… eigenaardig” zegt mijn vader. Ik rol met mijn ogen. “Moet ik dat positief of negatief opvatten?” vraag ik. “Positief, ik bedoel er niks mee. Het zijn leuke jongens” zegt mijn vader en glimlacht. Ik kijk weer verder tv.

Die dag doe ik vrij weinig. Ik douche, ga dansen, kom weer thuis en douche opnieuw. Bill wandelt zo nu en dan mijn gedachten binnen en dan droom ik even weg.

Als ik woensdag die week op school kom word ik aangevlogen door Katinka die me 2 zoenen op mijn wang geeft en me feliciteert. “Je cadeau krijg je zaterdag!” zegt ze en ik lach. Dan zie ik dat Emmy aan komt lopen. Em en ik hebben niet zo veel contact meer als eerst en dat vind ik best jammer. “Heey, gefeliciteerd Liz” zegt ze en geeft me 2 zoenen op mijn wang. “Dankje” zeg ik. “Wat heb je gekregen van je ouders?” vraagt Katinka terwijl we naar een tafel lopen en gaan zitten. “Een nieuwe mp4 speler. Het is echt een mooi ding!” “Laat zien!” Ik haal het dingetje uit mijn tas en geef hem aan Katinka. “Gaaf hoor!” zegt Emmy en glimlacht. Ik glimlach terug en voel dan opeens 2 handen over mijn ogen. “Raad eens wie ik ben” hoor ik een verdraaide stem vragen. “Uh…” ik tast de handen af maar word er niks wijzer uit. “Tom wat doe je?” hoor ik Bill’s stem opeens vragen. “Je bent Tom!” zeg ik lachend. Hij haalt zijn handen weg en feliciteert me en daarna Bill. Snel geeft hij me een zoen op mijn lippen en dan 1 op elke wang en gaat dan naast me zitten. Snel spied ik even om me heen en zie dat Katinka, die naast me zit, me met opgetrokken wenkbrauwen aan zit te kijken. Ik kijk haar terug aan en ze tuit haar lippen, maakt een kus geluidje en grijnst naar me. “Tink!” sis ik. Ze lacht en pakt haar mobiel. Een minuut later trilt mijn mobiel. Ik pak hem en open de sms. “Hebben jij en Bill iets? ^^ X. Tink” Ik kijk even naar haar maar ze doet alsof ze het niet merkt. “We hebben niet iets. Wel gezoend… Xxx” en ik verzend. Het is best nutteloos om elkaar te sms’en als je naast elkaar zit maar ja, je moet wat als er niemand mee mag luisteren toch? “GEZOEND! En dat vertel je me niet!? Lizzy is verliefd!” krijg ik terug. Ik schud lachend mijn hoofd en geef Katinka een zachte duw. Ze giechelt en duwt me terug.
In de lessen word ik door iedereen gefeliciteerd en een beetje uitgeput loop ik de school uit. “Liz!” Ik draai me om en zie dat Bill het plein over komt gelopen. Ik glimlach. “Heey Bill” “Heey” zegt hij als hij bij me staat. Ik breng mijn gezicht omhoog en geef hem een zoen. Hij slaat zijn armen om mijn middel en ik sla mijn armen om zijn hals. “Bill, ben ik jou vriendinnetje?” “Weet ik niet, bij ik jou vriendje?” Ik slaak een lachje. “Ja” zeg ik dan. Bill zoent me en ik zoen hem terug. Na een tijdje laten we elkaar los. “Wat ga je vanmiddag doen?” vraag ik. “Geen idee” zegt hij. “Ga met mij mee” “Is goed” Ik glimlach en ga mijn fiets pakken. Met mij achterop fietsen we naar mijn huis terwijl ik instructies geef over hoe hij moet fietsen. Onderweg begint het zachtjes ter regenen. “Het regent echt altijd op mijn verjaardag” zucht ik en leg mijn hoofd tegen zijn rug. Bill haalt zijn schouders op. “Links of rechts hier Liz?” vraagt hij. “Rechts” zeg ik en sla mijn armen rond zijn buik. Ik hoor dat hij moet lachen en ik giechel. “Je lacht leuk” zegt hij. “Niet!” “Ik vind van wel” zegt Bill. “Bill?” “Ja?” “Je bent lief” zeg ik.


Mededelingkje:

Allerliefste schatjes,

Morgen (zaterdag dus) vier ik mijn verjaardag want ik word komende maandag 16 jaartjes oud. Reden voor een feestje dus. Maar goed, omdat de verjaardagsfeesten bij ons thuis nogal uitgebreid zijn (30 mensen aan familie plus nog een aantal vrienden, drank, muziek etc.) red ik het waarschijnlijk niet om morgen een nieuw hoofdstuk erop te zetten. Als ik het wel red zien jullie dat natuurlijk vanzelf maar ik kan niks beloven.

Xxx M.

Reageer (3)

  • Beely

    Kan niet w8en voor de volgende hoofdstuk :D:D
    Echt een leuke story xD

    1 decennium geleden
  • SlenderDemon

    Yeahhhh weer leuk en opeen een of andere manier
    Wist ik dat ze iets met bill kreeg op haar verhaardag:)

    Jammer dat ze niet meer zoveel contact heeft met Emm
    Maar ja moet ze maar niet zo bevooroordeelt zijn!!!!

    Alvast gefefeliciteert ik hoop dat je een leuke dag hebt met familie,
    vrienden en je drankxD

    Hoop dat je snel verder gaat want ik wil weer lekker verder lezen
    Want in vind dit leuk;)xD

    Sorry voor de korte reactie maar zit op mij. iPod
    En dat typen duurt best lang grrr anders had in weer
    Een heel verhaal getyptxD



    Dus bitte schnell weiter(H)(fkower)


    Xx...

    Owja en we love BillxD(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Laeh

    Alvast gefeliciteerd <3
    Maak er een leuke dag van en zuip jezelf geen kater, het is jammer als je de volgende dag niets meer weet!
    Ik wacht geduldig op het volgende deeltje <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen