Monte komt lachend uit de keuken met 2 flessen tequila, 6 shotglaasjes en een leeg bierflesje.
"Ik begin!" lacht hij en ploft naast Tommy neer op de bank.
"Oké! Wie de opdracht of vraag niet doet moet een shot tequila drinken"
Monte legt het bierflesje in het midden van de tafel en draaid er aan. Het flesje stopt bij Longineu.
"Doen!" zegt hij dapper.
Monte lacht gemeen en zijn ogen knijpen zich tot spleetjes.
"Ga naar de keuken, neem er een schaar en knip één van je dreads af"
Longineu zijn ogen worden groot en hij kijkt Monte ontzet aan.
"WAT?! Ben je gek? Dat doe ik niet! Kom hier met die shot!"
Fluitend draaid Monte de fles tequila open en schenkt alle zes de glaasjes vol.
"Je weet wat je moet doen hé" lacht Monte wijzend op een glaasje.
Longineu neemt een glas en kapt de inhoud in een keer naar binnen.
"Oké, mijn beurt!"
Hij draaid met de fles en die blijft staan bij Tommy. Tommy denkt diep na en kiest uiteindelijk ook doen.
Longineu kijkt me vluchtig aan en richt zich terug naar Tommy.
"Knip je vingernagels"
Mijn mond valt open van verbazing maar wanneer Longineu me knipogend aankijkt besef ik wat hij aan het doen is.
Tommy kijkt nogal vreemd op van deze opdracht maar staat toch recht en neemt het nagelschaartje uit de schuif...

Het is midden in de nacht nu en ik lig nog steeds wakker. Het spel was leuk maar het is Longineu niet gelukt om Tommy met me te laten zoenen. Toen Tommy de zoenopdracht kreeg heeft hij me enkel walgend aangekeken en twee shot's tequila achterover geslegen om me het nogmaals extra duidelijk te maken dat hij alles wilt doen behalve met me zoenen.
Ik luister nog even gespannen en wanneer alles stil blijft kruip ik mijn bed uit om de rest van de benodigheden bijeen te halen.
De afgeknipte vingernagels van Tommy heb ik al in een kistje gestopt en in de badkamer haal ik Tommy zijn bezwete shirt uit de wasmand. Ik verberg mijn neus in het shirt en snuif de heerlijke geur van Tommy diep op en voel tranen opkomen.
'Nog even en dan ben je van mij!' fluister ik in het shirt.
Op mijn tenen sluip ik naar de slaapkamer van Tommy en leg mijn oor even tegen de deur om er zeker van te zijn dat hij niet wakker is. Voorzichtig open ik de deur en kijk vertederd naar het slapende hoopje mens recht voor me. Tommy ligt op zijn buik met zijn hoofd naar de muur en zo stil mogelijk sluip ik dichterbij en haal dan een klein schaartje uit mijn zak. Het zijn spannende momenten maar even later zit ik tevreden in de lounge van de bus en staar naar de spulletjes op het tafeltje voor me. Bezweet shirt, afgeknipte nagels, lokje haar en een van de mooiste foto's die ik heb van Tommy.
Ik berg alles netjes op in het kistje en kruip dan nog snel voor een paar uurtjes m'n bed in.

De volgende dag word ik tegen aan de middag wakker gemaakt door Longineu.
"Heb je alles al?"
Slaperig kijk ik hem aan, rek me geeuwend uit en knik lachend.
"Perfect, dan kunnen we vanavond al naar Agwé gaan. Ik heb voor na het concert een wagen kunnen huren en dan kunnen we meteen daarna naar Agwé rijden en is Tommy vanavond nog van jou" lacht Longineu.

Het concert verloopt alles behalve goed. Tommy weigerd me aan te kijken en tijdens Fever wanneer we normaal zoenen draaid hij zich demonstratief om en loopt met opgeheven hoofd van mij weg. De fans merken gelukkig niks maar tijdens Soaked stromen de tranen over mijn wangen en word heel de zaal muisstil. Bij het pauze moment in het liedje probeer ik zo goed mogelijk de krop in mijn keel weg te slikken en zing dan de laatste strofes van het liedje.
Oorverdovend applaus weerklinkt wanneer de laatste noten mijn stem verlaten en als de lichten eindelijk uit gaan ren ik zo snel ik kan het podium af om me op te gaan sluiten in een wc hokje. Huilend zak ik op de grond neer en wanneer ik even later een deur hoor open gaan hou ik mijn hand voor mijn mond om m'n snikken binnen te houden.
Zachtjes word er op mijn deur geklopt.
"Adam?"
Mijn ogen worden groot als ik Tommy zijn stem herken.
"Adam doe open!"
"Ga...ga weg Tommy...ga weg!" snik ik luid.
Een zacht gebonk klinkt tegen mijn deur aan en ik hoor Tommy zuchten.
"Adam?...Adam alsjeblief...doe die deur open. Zo kan dit niet langer Adam...alsjeblief...doe open...voor mij"













Zooow deze was lang hé;)

Reacties?


xx C

Reageer (11)

  • XSkyX

    hey!!!

    wil je alstublieft verder gaan ik wil weten wat er gaat gebeuren.

    please (A)(baby)_O_

    1 decennium geleden
  • XxXRaindrop

    Please snel verder!!!! Superleuk verhaal <3(flower)

    1 decennium geleden
  • LucyRauwrr

    Super, snel verder!
    xX(flower)

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Staat Tommy der eindelijk stuurt hij hem weg :') Hij doet maar mooi gewoon open denk!
    Snel verder (A)

    xxx <33

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    Snel verder!<33.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen