Voor de kamer liet ik zijn hand los. Het voelde zo vreemd om hem in de mijne te hebben. De jongen keek me vragend aan, maar alles wat ik deed was naar beneden kijken. Rustig ging ik op de bank naast Sandra zitten. ‘Gaat het weer?’ vroeg ze. Ik knikte. ‘Ja, het gaat wel weer. Sorry, voor mijn gedrag.’ De jongens lachten. ‘Nou, wat dachten jullie ervan om met zijn alle uit te gaan. Even alles van ons af drinken.’ Andy zuchtte. ‘Ja!’riep hij uit. Iedereen keek hem aan en al snel schoten Yu en Sandra in de lach. Ik keek naar mijn knieën. ‘Jij gaat toch ook mee, Aiyana?’ Ik schrok op en keek Sandra aan. ‘I-ik…’ Ik wist niet wat ik moest doen. ‘Ja, je gaat gewoon mee.’ Andy liep op me af. ‘Er is geen kunst aan. Ok, er zullen veel mensen zijn, maar daar zul je maar aan moeten wennen.’ Ik keek weg. Daar wilde ik niet aan wennen, maar ergens was ik ook wel nieuwsgierig. ‘Kom op dan. Ik zal je make-up wel doen.’ Ik keek Sandra vreemd aan en keek toen naar Yu. Ik was een beetje in paniek. Maar Yu knipoogde. ‘Je kunt der vertrouwen.’ Het meisje lachte en trok me toen mee naar Andy’s kamer. ‘Zo, eens kijken wat je aan kleding hebt.’ Fluitend spitte ze de kast door, tot ze de broek met scheuren en het korte jurkje vond. ‘Zo deze. Aantrekken!’ Ik keek haar niet aan. Bang dat ik wat verkeerd had gedaan. ‘Ok, en nu tijd voor je make-up.’ze pakte wat spullen. ‘Stil zitten en omhoog kijken.’ Ik deed wat ze vroeg en na tien minuten zuchtte ze tevreden. ‘Je bent klaar!’ Ik knikte kwam overeind en pakte het kleine zakje uit de kast. Ik zuchtte even en haalde toen het armbandje eruit. Terwijl ik de trap af liep, deed ik met veel moeite het kettinkje om. Geschrokken keek ik op toen er iemand floot. Yu liep langs de trap. Zonder shirt. Ik bloosde en keek weg. ‘Je ziet er goed uit. Sandra is echt goed met make-up.’ Ik keek niet op en liep snel langs hem heen. Mijn hart sloeg wild in mijn keel en ik was misselijk van de zenuwen. ‘Gaat het?’ Ik keek op en zag Andy zitten. Ik schudde eerlijk mijn hoofd. ‘Nee, niet echt.’ Andy glimlachte en gaf me een kus op mijn voorhoofd. ‘Het komt wel goed. Gewoon jezelf zijn.’ Mijn mond zakte open. Mezelf zijn, wat was dat voor een belachelijk advies. Is het niet onmogelijk voor een wolf om zich als een mens te gedragen? Andy keek me vragend aan, mijn verwarde gezicht onderzoekend. Blozend schudde ik mijn hoofd en liep langs hem heen. Na een half uurtje was ook Andy klaar, en mijn ogen waren niet meer van hem vandaan houden. Het was echt ongelofelijk hoe sexy hij eruit zag. Yu lachte erom, hij had al gezien dat ik naar Andy staarde. Blozend volgde ik ze naar de taxi. We propten ons op de achterbank en reden weg. Mijn lichaam zat dicht tegen die van Andy aangedrukt, veel te dicht naar mijn smaak. Ik was dan ook blij toen we weer uitstapte. We stonden voor een gebouw waar luide muziek uitkwam en vele mensen bijeenkwamen. Mijn ogen sperden open, ik had nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien. De moed zonk me bijna gelijk in de schoenen en ik had zin om weg te rennen, af te druipen met mijn staart tussen mijn poten. Ik schrok op toen ik Andy’s vingers tussen de mijne voelde en hij bemoedigend in mijn hand kneep. ‘Het is al goed, kom.Je zult het leuk vinden.’ Onzeker volgde ik Andy naar binnen. Steeds dichter naar de luide muziek. Het maakte me bang, het was zo anders dan ik gewend was. Yu en Sandra waren al gelijk verdwenen. Tot mijn opluchting week Andy geen moment van mijn zijde. Alsof hij mijn angst voelde. Hij bestelde wat te drinken en gaf mij een glas. Het zag eruit als cola, maar toen ik het opdronk had het een branderig smaakje. Hoestend keek ik Andy aan. Die glimlachte echter. ‘Alcohol is niet je ding volgens mij.’ Riep die boven de muziek uit. Snel schudde ik mijn hoofd en probeerde de smaak weg te krijgen. Dat lukte echter niet, tot Andy me een ander glas gaf. Even keek ik er achterdochtig naar. Bang dat er weer alcohol in zat. ‘Het is maar water, drink op gaat de smaak van weg.’ Ik knikte en vol vertrouwen sloeg ik het achterover. Het hielp en dankbaar keek ik naar Andy. Die had echter zijn ogen gesloten en genoot van de muziek. Ik bloosde. Dat was namelijk een geweldig gezicht.

Reageer (3)

  • CookiessxX

    Awesomee soo cutee<33
    snell verdurr

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Ik hou van Andy ^^
    Als ik ooit een vriendje heb hoop ik dat hij net zo lief is _O_
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    Oh ik vind Andy zo lief voor Aiyana!
    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen