Na een tijdje kwamen Sandra en Yu ook naar de bar. Yu met een blond meisje en Sandra met een hele lange jongen. Ze dronken allemaal wat en eindigden in een innige zoen. Blozen keek ik weg, me ongemakkelijk voelend bij wat ze deden. Andy merkte het en kuste me op mijn slaap. Verrast keek ik hem aan en bloosde nog meer. De jongen lachte en boog naar mijn oor. ‘K ben zo terug, blijf maar even hier.’ Geschrokken keek ik op, maar de zwartharige jongen liep gewoon weg. Yu en Sandra met hun vrienden liepen ook weer weg. Hopeloos alleen bleef ik staan. Alle geluiden en mensen stelden me niet gerust, integendeel ze maakten me schrikachtig. Het was zo anders als het bos. ‘He lekkertje…’ klonk het ineens hijgend in mijn oor. Geschrokken draaide ik me om. Er stond een jongen achter me. Lang met bruin haar en blauwe ogen. Hij streek me over mijn wang. Geschrokken sprong ik weg. Angstig voor de manier waarop hij me aanraakte. De jongen grinnikte en trok me ineens mee. Ik wilde niet, maar een keuze had ik niet. De muur achter mijn rug maakte dat ik ingesloten was. Mijn hart raasde in mijn keel, door de angst die door mijn lijf gierde. Mijn gedachten stonden maar op een ding: ontsnappen. Ineens zag ik daar de kans voor, maar van angst kon ik me niet bewegen. De jongen werd op de grond gesmeten en iemand nam me in zijn armen. Toen ik opkeek, zag ik dat het Andy was. Even keek ik over zijn schouder, tot mijn verbazing vocht de jongen van net met Yu. Yu was echter sneller minder dronken en sterker dus die gast lag al snel knock-out op de vloer. ‘Kom, laten we maar gaan.’ Ik knikte, nog trillend van wat er gebeurd was. De jongens en Sandra leidden me naar buiten. Alles wat Andy nog kon doen was sorry zeggen. Ik zei echter niets. Het was me allemaal te veel geworden. Alles wat ik nog kon doen was trillen en tegen de tranen vechten. Zijn armen klemde om mijn bovenlichaam maar ik deed niets. Ze maakte me niet warm of koud, ik was in een soort schok geraakt. ‘Shht… Alles komt goed…’ fluisterde Andy en hij kuste me op mijn voorhoofd. Yu gromde wat en hield een taxi aan. De hele rit waren we stil en alsof de avond nog niet erger kon worden kwam er ook een onaangename lucht mijn kant op toen we thuiskwamen. Snel stopte ik de jongens en Sandra. Ze keken me aan, maar ik schudde mijn hoofd. Ineens sprong Ashar naar buiten. Hij smeet Yxa voor onze voeten. Ze was te gewond om weer op te staan. Ze jankte en keek me hulpeloos aan. Het maakte me woedend. Ashar leek het echter leuk te vinden, want die lachte haar uit. Een, voor mensen onnatuurlijke, grom ontsnapte mijn lippen. Ashar keek me verbaasd aan en lachte toen. Hij kwam dichterbij en streek even langs me. Om me als zijn bezit aan te duiden. Dat pikte ik niet. Een nog luidere grom ontsnapte mijn mond. Ashar rekte zich echter ontspannen uit. Hij speelde een spelletje, maar ik was gewoon niet meer te houden. Angstvallig hield ik hem in de gaten, toen hij richting de jongens liep. Die waren verstijfd. Ze bleven van mij naar Ashar kijken. Na een paar rondjes liep Ashar weg. En ergens ver weg dacht ik dat ik gewonnen had. Ik kwam echter bedrogen uit. De wolf zette namelijk een paar stappen, om zich daarna weer vliegensvlug om te draaien en naar Andy’s keel te springen.

Reageer (3)

  • Vargas

    Nee! Niet Andy!
    Poor Yxa and Aiyana:S
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh hij mag niet dood echy niet en als zij in een wolf veradert is ze er geweest dan wten de jongens het en ooh dat mag niet gebeuren echt niet

    (flower)

    XXXX(K)Peace

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    Neenee! Er mag Andy niks gebeuren?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen