“Tom, kom je?” Bill’s stem schetterde doorheen de gang. “Waar gaan we dan wel naartoe?” vroeg ik terwijl ik de laatste spullen in mijn handtas propte. “Tom en ik laten je de stad zien. Ik weet niet precies hoe lang je hier wil blijven, maar het lijkt me handig om alvast niet te verdwalen.” Ik knikte begrijpelijk. Zelfs met een wegenkaart zou ik nog krankzinnig worden en erin slagen om verloren te lopen. “Hoezo de stad laten zien?” Tom kwam hijgend de trap afgelopen. Zijn haar was nog nat en hij had de tijd nog niet gehad om een bandana aan te doen. Bill staarde zijn broer aan, net zolang totdat Tom zelf begon te praten. “Juist ja, ik was alweer vergeten dat je me dat verteld had. Laten we gaan.” Hij maakte een of ander handgebaar. “Wat laten we haar trouwens zien?” Mijn blik schoot naar Bill, die Tom’s vraag blijkbaar net zo interessant vond als ik. Ik had het kunnen weten dat hij nog niet eens erover nagedacht had wat hij me zou laten zien. “Ik weet het niet. We zien wel waar we langs voorbijkomen.” “Bill, wil je dan de winkelstraat alsjeblieft overslaan?” Tom zei het doodserieus, maar ik zag Bill met zijn wenkbrauw wiebelen.

I miss you, Bill Kaulitz.

Reageer (8)

  • TomxMydrug

    AAAAAAAAAAAAAAAAARGH nooo

    ik was aan het lezen, en had totaal nog niet door dat ik al door jouw hoofdstukken heen zat, mhihi en dan druk ik op verder en dan komt er op 'dit was het laatste hoofdstuk uit deze story.' ik kon mn computer wel vervloeken ^^ Maar , ik neem abo, en snel verder (A)

    1 decennium geleden
  • SlenderDemon

    *kinderachtigstemmetje: yeahahh winkelen :):) ik hou van winkelen*

    waahhaha xD maar ik gan u mijn huiswerk doen watn heb
    maandag PTA maatschappijleer en met mijn boekverslag
    donderdag inleveren en heb nog niet eens mijn boek
    uit want hij kwam pas heel laat binnen:|.

    bitte schreib schnell weiter(H)(flower)



    (K)..

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Stripe

    Hahaha, ik moest al meteen lachen bij die laatste zinnen. 8D
    Ik krijg nu al een beetje medelijden met Tom. ;x
    Mm, weinig inspiratie voor een reactie vanavond.
    Ik kom net terug van een feestje, vandaar.
    Het lukt niet helemaal meer. 8D
    Anyhow; Ga je snel weer verder? <3

    1 decennium geleden
  • Glowingstar

    Ik weet niet echt wat ik moet plaatsen bij dit deeltje.
    Omdat er niet heel veel bijzonders in gebeurd. -sorry als ik je beledig niet mijn bedoeling.-
    Dus het enige wat ik eigenlijk heb te zeggen is;
    keepongoing.


    <3

    succes met je toetsen volgende week. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen