Joker, when will I see you again? 25
Mijn ogen volgende de benen tot ze het gezicht zien.'Nee!' Breng ik uit en voel een harde klap tegen mijn rug.
Suf en pijnlijk kijk ik naar de lucht die verdwijnt wanneer het paard zijn neus tegen me aandrukt.Gelukkig, het was een dagdroom.Ik kijk snel even rond en merk dat ik in het bos ben.'God, hoelang heb ik die gedachte gehad?' Mompel ik tegen het paard dat terug hinnikt als een soort antwoord.Gelukkig was er geen Sebastian hier en ook geen Ciel, alleen het paard en ik.Met een zucht klim ik weer op het paard dat begint te stappen.Waar ergens zou ik zijn?Wat had die 'droom' te betekenen?Zou dat echt gaan gebeuren?
Tegen de namiddag aan komen we een stadje binnengelopen.Langzaam laat ik het paard verder stappen terwijl ik rondkijk of ik ergens iets zou vinden waar ik voor weinig geld een kamertje kon huren, en misschien kon ik hier wel werk vinden.
Ik woon nu al twee weken hier in het stadje, ik had een kamertje kunnen huren en werkte achter de bar in een café.Het paard had ik bij de grond van mijn huisbaas los kunnen laten.Er stonden daar nog drie andere paarden.Het baantje dat ik had verdiende goed, in ieder geval goed genoeg voor mij en om de huur te betalen.Tijdens drukke avonden stonden er nog twee andere meiden achter de bar met mij en dan zongen we met z'n drieën hard mee op de muziek om de gezelligheid op te krikken.
Reageer (2)
Snel verder!
1 decennium geledenIk ben nu zo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren!!
1 decennium geledenXx