We laten onze auto achter, niet ver van het vliegveld en nemen een taxi naar het vliegveld.Wanneer de taxi er stopt betaalt mijn vader vluchtig en snellen we door de ingang naar de incheckbalie.Onze koffers gaan op de lopende band met een sticker er op.We worden door verwezen naar waar we toe moeten.Onze voetstappen worden nog sneller wanneer we horen dat onze vlucht bijna gaat.Meerdere mensen rennen onze kant op, blijkbaar waren wij dan niet de enige die te laat waren.Net op tijd bereiken we onze vlucht en nemen in het vliegtuig onze plaats in.Mijn ouders kijken me aan en glimlachen.'Maak je geen zorgen, niemand weet hier iets van, alleen wij'. Zegt mijn moeder en strijkt mijn haar uit mijn gezicht. Ik frons en zink weg in mijn gedachtes.'Helemaal niemand?Niemand van onze familie?Geen van mijn en hun vrienden?' Met een verward gezicht kijk ik mijn moeder aan en wou dat ik weer kon praten.'Oke, wel iemand, opa en oma en Espa', Zegt mijn moeder en maakt haar gordel vast wanneer het lampje aanspringt boven ons,'Ik had hem gezegd dat hij het tegen Joy mocht zeggen aangezien jij en Joy vanaf kinds af aan al bij elkaar waren.Ik hoop zo dat ze het niet tegen de verkeerde zeggen'. Ik zucht, klik mijn gordel ook vast en staar naar mijn voeten.Aan de ene kant heb ik nou zoiets van; had je het maar niet moeten zeggen, maar aan de andere kant voel ik me schuldig dat ik hun niks heb gezegd, zomaar weg ga en ze misschien niet meer zie en dus blij ben dat mijn ouders ze het hebben verteld.Ik richt mijn hoofd weer op en kijk langs mijn vader door het kleine raampje naar beneden waar allemaal kleine kleurtjes te zien waren.Over een paar uur waren we in Spanje en dan begon een heel nieuw leven.

Reageer (3)

  • goshoKuzame

    ..
    Mensen dit is NIET het einde..
    anders vermeld ik dat wel

    1 decennium geleden
  • Theartoflife

    ... owkee.. volgens mij is dit verhaal niet volledig..

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Is dit het einde? o.o
    Want zo lijkt het ram XD
    Awsome story<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen