O1.
Zonlicht scheen mijn kamer binnen. Langszaam werd ik wakker. Ik liep naar mijn balkon en deed de deuren open. Ik liep naar buiten. Onze werkster was het zwembad aan het schoonmaken. Niet alleen ik was veranderd, mijn hele leven was veranderd. Ik woonde nu in Atlanta, we hadden een groot huis met binnen en buiten zwembad. Een grote tuin en een heleboel kamers. Mijn moeder werkte nu bij een modetijdschrift. Mijn vader woonde nogsteeds in Nederland en had een nieuwe vriendin gevonden. Opzich vond ik dat wel fijn want nu kon ik altijd terug naar mijn oude vrienden. Maar van de andere kant... Die plek doet me denken aan Dylan. En vooral wat ik allemaal met hem heb meegemaakt. Dat wil ik nooit maar dan ook nooit meer meemaken. 'He, Bianca, goed geslapen ?' riep de werkster. Ik schrok op uit mijn gedachte en antwoorde snel. Ik ging weer naar binnen douchte me klede me om en maakte mezelf op en deed mijn haren. Toen liep ik weer naar mijn balkon. Ondertussen was de werkster klaar met ons zwembad. Ik keek naar het huis langs ons. Het was een mooi huis, ongeveer even groot als dat van ons. Zelfde witte kleur, maar de bouw was anders. Toen viel mijn oog op een jongen die in de tuin op een tuinstoel zat, druk aan het bellen. Hij was best knap. Toen hij klaar was met bellen kreeg hij mij in het oog. Hij zwaaide even, ik zwaaide terug. Ik besefte me dat ik nog helemaal geen kennis had gemaakt me de buren. Snel liep ik naar beneden en toen naar buiten.
--

Alle 1e hoofdstukjes zijn saai zeggen ze ?
Maar wat vonden jullie ?
Verder ?
(flower)

Reageer (1)

  • Gubleraholic

    Niet alle 1 hoofdstukjes zijn saai.

    De jouwe is dus heel leuk. Je schrijft heel goed.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen