Deel 2 :D

What happend the last time:

Thuis gaat het ook niet goed mijn ouders hebben geld problemen maar dat zeg ik niemand ze hoeven het niet te weten. Wiskunde is zo saai. Het enige wat ik wel kan is ongestoord naar Bill kijken zonder dat die het door heeft. Hij is zoals gewoonlijk weer bezig met zijn o zo leuke vriendje. De bel gaat. Iedereen stormt de klas uit want het is pauze. Ik loop rustig de klas uit en ga naar de kantine. Ik ga daar bij wat vrienden zitten en pak mijn enige broodje die ik mee heb. Ik eet hem rustig op anders is die zo op. Niemand ziet het dat ik maar 1 broodje per dag mee heb. Alleen onze mentor weet van mijn probleem thuis hij heeft gezworen het niet te zeggen. Mijn broodje is op en nog knort mijn maag. Omdat het hierna nog maar een klein beetje eten krijgt. Onder mijn kleren zie je niet dat je mijn ribben kan tellen. De bel gaat weer. Op naar de volgende hel van een les. Ik wil hier weg ik wil het liefste bij Bill zijn maar hij niet bij mij wel als vriend.



enjoy it ^^.


Xx

minstens 1 reactie :P

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • McInsane

    veeeeeerdeeeeeeeeeeeer
    -xo-xD

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    verder....

    1 decennium geleden
  • PrincessT04

    Ga snel verder !! :D

    1 decennium geleden
  • uncommon

    Naicee. ;D
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen