O4.
Het was avond en ik lag op mijn bed en keek een beetje tv. Toen daar niks boeients op was besloot ik maar mijn laptop tepakken. Ik starte hem op en klikte op mijn msn. Ik had meteen al 3 uitnodigingen. Van Caitlin, Lisa en Justin. Wat moet Justin Bieber nou weer met mijn msn ? Nou ja het zal wel. Ik accepteerde ze maar. Opeens hoorde ik een tik op mijn balkondeur. Ik stond op en maakte ze open. Ryan stond een de andere kant van de heg steentjes tegooien. 'Ik kom zo!'

Ik liep door de grote tuin heen, helemaal naar het einde, naar de poort. Achter onze tuin was een klein soort van parkje. Ryan zat op een bankje. Toen hij me zag kwam hij meteen naar me toegerent en knuffelde me. 'Ryan, lucht!' piepte ik. Hij liet me los en we gingen weer op het bankje zitten. 'Hoe was ut vanmiddag bij je vrienden?' 'Wel goed, ze vonden het alleen jammer dat je er niet bij was. De jongens zijn gek op je.' 'En de rest ?' 'Lisa vind je aardig, maar Caitlin mag je niet zo, maar dat komt waarscheinlijk omdat Justin je leuk vind. Als vrienden bedoel ik.' 'Oh.' We kletste nog wat en toen ging we terug naar huis.

Vandaag hadden we keuze vak op school, dit keer zat ik helaas niet bij Ryan in de klas. Alleen Lisa en Caitlin hadden dit vak. Maar Cailtin had dat op een ander moment, dus ging ik maar met Lisa mee. We liepen de klas binnen en Lisa en ik plofte bij een tafeltje neer. We waren al eventjes aan het werk toen er een twee meisje naar ons toekwam. 'Jij bent nieuw he ?' 'Ja' 'Pas nieuw en nu al vrienden met het groepje van Justin Bieber. Maarja dat zal wel komen omdat je langs Ryan woont' 'Dat jij er nou langer over deed' zei het andere meisje en ze liep lachen weg. Het andere meisje liep ook geirriteerd weg. 'Dat waren Eva en Melissa, Eva had een tijdje geleden met Chaz, daarom hoorde ze bij ons groepje' 'Oh, waarom is het uit ?' 'Chaz zag wat voor 'n bitch zei was, en maakte het uit' Daarachter aan klonk een gemeen lachje. 'Wat heb je geflikt ?' 'Niks hoor, alleen..' 'Ga verder' 'Volgens Ryan had Chaz altijd al een zwak voor me, dus ik hem met hem gezoent' vertelde Lisa verlegen. 'En sinds toen zijn jullie gek op elkaar ?' Lisa keek me geschrokken aan. 'Ik ben niet op Chaz' stamelde ze. 'Nee nee' 'Hoe weet je dat eigenlijk ?' 'ja dus.' 'Ja oke, maar hoe weet je het ?' 'Ik heb ook ogen hoor.' Toen moesten we alle twee lachen. 'Is het zo goed temerken ?' 'Je moet echt blind zijn als je dat niet ziet' 'Dan is Chaz dus blint' 'Oeh, i have a idea' 'Bianca, wat ben je van plan ?' 'Niks hoor...' Ik haate het dat ik nu al tegen Lisa moest liegen, maar het moest gewoon. Ik zou haar en Chaz bij elkaar krijgen. En misschien dat Caitlin en Ryan me daarbij wel wilde helpen...
--

Reageer (2)

  • CareFree

    snel verder

    xxx

    1 decennium geleden
  • Bielieber

    Snel verdeer! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen