Na een tijdje werd ik het zat. Ik kon er niet tegen. Toen ik me omdraaide om Yu aan te spreken, bleek hij weg te zijn. Ik keek naar Sandra, maar die was te erg in de serie geïnteresseerd die ze keek om mij op te merken. Snel stond ik op en liep de trap op. Daar hoorde ik stemmen. Nieuwsgierig liep ik naar de deur van Yu´s kamer. ‘Vertel me nou eens wat er is, man. Je weet dat je me kunt vertrouwen… Ok, gisteren deed ik nogal kut over jou en Aiyana, maar je weet dat ik dat niet meen.’ Er klonk gekraak en ik wist dat hij was gaan zitten. ‘Het is gewoon zo stom Yu, echt zo stom.’ Dat lachte Yu weg. ‘Vertel op! Wat is er zo stom dat je er een zombie door word?’ Een luide zucht vulde de ruimte. ‘Ik houd van haar, maar ik heb geen idee hoe ik haar verkering moet vragen. Ze zal het niet snappen. Voor zover ik weet, doen wolven niet aan verkering.’ Yu lachte niet. Ik snapte er niets van, zoals Andy al voorspelde. Voorzichtig duwde ik tegen de deur, die daardoor krakend openging. Twee paar geschrokken ogen staarden naar me. ‘Laat ons niet zo schrikken!’ lachte Andy. Blij dat ik hem weer hoorde lachen, rende ik op hem af en sloeg mijn armen om zijn naakte middel. ‘Ik zei toch dat je der bang maakte. Ik laat jullie wel even. Nee, beter idee. Sandra en ik gaan uitwaaien op het strand met de honden, dan kunnen jij en Aiyana de dag alleen doorbrengen.’ Andy keek Yu geërgerd aan. Een piepje welde op uit mijn keel. Waardoor hij gelijk weer naar mij keek. Yu liep gelijk weg en een klein half uurtje later hoorden we ze vertrekken. Andy en ik hadden ons echter nog geen centimeter verschoven. Af en toe onderzocht ik angstig zijn gezicht, zijn ogen ontwijkend. De jongen deed echter niets. Na nog een half uurtje pakte Andy ineens mijn kin en drukte een kus op mijn lippen. ‘Het spijt me dat ik je bezorgd heb gemaakt, lieverd. Dat was zo niet mijn bedoeling. Ik heb gewoon iets waar ik mee zit, maar ik weet dat je het niet zult begrijpen. Dus probeer ik een manier te vinden waarop je het wel snapt.’ Begrijpend knikte ik en voorzichtig gaf ik hem een knuffel. Die eindigde in een heerlijke tongzoen. Voorzichtig streelde ik zijn borstkast, wat hem deed huiveren. Hij liet mijn lippen gaan en keek me lang aan. ‘Als ik ook maar iets doe wat je niet wil, of wat je niet snapt. Zeg het.’ Ik knikte en streek hem voorzichtig over zijn huid. ‘Ging ik gisteren te snel?’ fluisterde Andy aarzelend. Ik keek op en bloosde. ‘Wees eens eerlijk?’ Mijn ogen verdronken weer in de zijne. ‘Nee, je ging niet te snel. Tenminste ik denk van niet.’ Andy lachte om mijn verwarring en kuste me vol op mijn mond. Zijn handen verdwenen onder mijn shirt en al snel lag die op de grond. Blozend keek ik de jongen aan, al had ik geen idee waarom, ik was altijd naakt geweest. En toch was dit anders. Het voelde zo anders. Zijn lippen geleden weer op de mijne en ik voelde hoe hij zijn handen liet gaan. Hij streelde me overal, de vreemde gevoelens weer door mijn lichaam jagend. Zijn handen waren overal, maakte me licht in mijn hoofd. Voorzichtig streelde ook ik over zijn huid, aarzelend dat wel. De jongen leek het echter te waarderen. Hij hijgde, alsof hij een marathon liep en ook zijn lichaam leek op me te reageren. Blozend keek ik naar het enige kledingstuk dat hij maar aan had. Zijn boxer. Daar was al een flinke bobbel in te zien, waardoor ik alleen maar erger bloosde. Zelfs ik wist wat een stijve inhield. Voorzichtig kraste ik met mijn nagels over zijn borst, waardoor er nog meer kreunen uit zijn mond kwamen. Zijn ogen stonden vol met een emotie die ik nog niet kende, maar ik kon raden dat het dezelfde was als door mijn lichaam raasde. Het sterke verlangen om hem te willen. Andy begon zonder schaamte aan mijn broek te prutsen en opende mijn bh. Even keek hij naar mijn lichaam en likte langzaam over zijn lippen. ‘Echt veel te verleidelijk…’ mompelde hij voordat hij zijn lippen weer op mijn lichaam plaatste. De temperatuur leek langzaam te stijgen tot ik het gevoel had dat ik oververhit raakte. Andy lachte om mijn wanhopige kreunen en kuste me lang. Waarna hij zijn lippen langzaam naar beneden te laten glijden, geen deel van mijn lichaam overslaand. Voorzichtig trok hij mijn onderbroek naar beneden en peilde mijn reactie. Ik was echter te verlamd om er tegenin te gaan. Hij mocht alles met me doen. Ik vertrouwde hem blindelings, en dat zou ik altijd doen.

Reageer (2)

  • Vargas

    Aah echt gemeen op om dit moment te stoppen!!_O_
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Gihihihih:$Pooooooornooooooooo
    Snel verder jij(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen