Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Demonio

    Dat laatste gedeelte betekent dat er nog veel meer, veel, veel ,veel, veel ontzettend, veel veel veel, mega veel veel oneindig veel veel veel veeel ongelooflijk veel veel veel veel veel deeltjesgaan komen toch?
    Cera is alive! Ik wist het wel! natuurlijk ga je niet dood!
    Emmett is nog steeds een irritant en super geniaal kereltje!!!

    1 decennium geleden
  • xRenatex

    OMG deel 250!!!!!!!!!!!!!!!
    en emmets reactie!! xD
    I love your story!!!!
    leuk vinden beschrijft het niet genoeg
    het is echt amazing!!!!!!!!!

    Bonne fete a toi
    Bonne fete a toi
    Bonne fete a Cera
    Bonne fete a toi
    (happy birthday in het Frans)

    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • RoosR

    Its a giant mushroom! maybe its friendly! :D xD echt zooo grappigxD

    NATUURLIJK was het niet heel leuk... HET WAS EXTREEM HEEL ERG MEGA SUPER LEUK!!! raar woord... EN NATUURLIJK VIND IK HET NOG STEEDS EXTREEM HEEL ERG MEGA SUPER LEUK!!!

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    SHUT UP EDDIE!!!! man nope het kan met ons nooit goed gaan xD duhh waarom heten we anders cera en layla niet waar xD de twee lol broeken van de familie xD jeeej snel verder hahahahahah (i know je hebt nog een hoofdsstuk maar toch xD) hahaha JEEEEEEEEEEEEEJ WE LEVEN NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wacht dat wist ik al en o ja dat vreemde gevoel van net was omdat ik kramp kreeg -.-' :S:| echt man het doet nu nog zeer echt pokke xD suc6 met avondtles en morge krijg je een big huge van mij voor je verjaardag en nog een keer GEVELISITEEEEEEERD!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Thundershock

    wooow, dit hoofdstuk was echt geweldig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen