Deze was ik blijkbaar kwijt x'D en niet 28, ach nu hebben we deze ook weer goed :D

De jongen kuste mijn lippen weer en streelde zachtjes van mijn huid. Hij genoot, genoot van mijn lichaam, naakt, op zijn bed. Zijn lippen gleden weer op de mijne en weer kuste hij me. Iedere keer schoot hij stootjes door mijn lichaam waardoor ik verlamd raakte. Voorzichtig wreef hij langs mijn nek. Hij leek te aarzelen. De jongen keek me aan. Zijn ogen een beetje leeg. Een piepje ontsnapte mijn keel en voorzichtig drukte ik een kusje op zijn lippen. ‘Sorry, ik… Ik weet gewoon niet of ik dit wel moet doen. Ik wil gewoon niet te snel gaan.’ Langzaam hield ik mijn hoofd schuin en kuste voorzichtig zijn voorhoofd. Alles wat ik wilde was hem gerust stellen. De jongen drukte zijn voorhoofd tegen de mijne, liet me verdrinken in zijn ogen. Zijn vingers trippelden voorzichtig over mijn lichaam. Waardoor het gevoel weer terug keerde. Ik werd er gek van. Mijn lichaam wilde hem, gewoon veel te erg. Het werd me teveel, veel te veel. Zonder er bij na te denken draaide ik hem onder me, waar hij heel verast op reageerde. Blozend keek ik even weg. Andy accepteerde dat echter niet. Hij pakte mijn kin en liet me hem in zijn ogen kijken. Voorzichtig drukte ik mijn lippen op de zijne . Zijn vingers streken over mijn lichaam en hij draaide me gemakkelijk weer om. ‘Weet je het zeker?’ vroeg hij me. Ik knikte, vertouwde me helemaal toe aan de jongen. Hij nam een hap adem en trok toen zijn boxer naar beneden. Zijn lippen gleden over mijn hele lichaam, overal drukte hij kusjes. Hij zoog aan mijn tepels, waardoor ik weer licht in mijn hoofd werd en mijn ogen dicht deed. Andy lachte. Een prachtig helder geluid, waardoor ik blozend mijn ogen opende.
Hij kuste me, streek liefdevol een pluk haar weg. Daarna boog hij naar zijn nachtkastje en haalde er iets uit. Vragend keek ik naar het kleine vierkantje. Andy zei niets kuste me op mijn voorhoofd. Met zijn tanden rukte hij het plasticje open en haalde er wat uit. Vragend keek ik de jongen aan. Die schudde echter zijn hoofd. ‘Tegen zwangerschap en ziektes.’ Ik deed niets. Wachtte tot hij ermee had gedaan wat hij moest doen. De jongen kuste me weer drukte me plat. ‘Je eerste keer?’ fluisterde hij hees. Ik knikte. Begreep wat hij bedoelde. ‘Hmm, dan kan het wat pijn doen, maar relax. Dan is dat zo voorbij.’ Mijn stem stierf in mijn keel. Ik werd een beetje angstig. ‘Shht… Het is goed, ik doe voorzichtig, Aiyana.’ Ik slikte kort en knikte toen. Ik probeerde me te ontspannen, maar echt werken deed het niet. Zachtjes streek Andy over mijn heup om me daarna voorzichtig binnen te dringen. Een jankend geluid welde op uit mijn keel, toen ik de pijn voelde opvlammen. Andy suste me meteen en kuste me voorzichtig. Hij bleef even stil zitten, om me te laten wennen. Hij keek me vragend aan bestudeerde mijn gezicht. Hij boog naar mijn oor. ‘Gaat het?’ fluisterde hij, zijn adem overdreven uitblazend bij elk woord. De rillingen die over mijn rug schoten, maakte hem aan het lachen. Even aarzelde ik, maar toch knikte ik. De honger naar zijn lichaam vrat de pijn weg. Ik vertrouwde hem. Hij glimlachte. Kuste me en begon te bewegen. De pijn liet me een paar keer piepen, maar al snel doofde de vlammende pijn en stroomde het genot door mijn lichaam. Toen de eerste kreunen over mijn lippen rolden, lachte Andy zacht. Het genot in mijn lichaam leek hem nog meer te plezieren. Langzamerhand voelde ik zijn spieren samentrekken en het duurde niet veel langer tot dat hij met een luide kreun klaarkwam. In mijn lichaam was ook een spanning opgebouwd, maar op zijn hoogtepunt was die nog niet. Ik verwachtte dat hij gelijk uit me zou komen. Zoals dat in de roedel altijd het geval was. Andy stootte echter door. Net zo lang tot ik ook klaarkwam. Daarna plofte hij naast me. Even hijgde hij uit om daarna op te staan. Hij gooide iets weg. Ik keek niet wat hij allemaal deed. Ik was moe, heel moe. Ik schrok op toen ik opgetild werd en onder de dekens werd gelegd. Andy nam me in zijn armen en kuste mijn bezwete voorhoofd. ‘Slaap maar even, lieverd.’ Ik keek op, om zijn gezicht weer bedenkelijk te zien staan. ‘Andy?’ fluisterde ik zwakjes. De jongen schudde zijn hoofd en kuste me weer. ‘Laat me even. Ik ben er bijna uit hoe ik het je ga uitleggen. Slaap maar even. En hoop dat ik eruit kom.’ Ik knikte en kroop voorzichtig tegen hem aan. Zijn arm gleed om mijn lichaam en al snel viel ik van vermoeidheid in een diepe slaap.

Reageer (2)

  • CookiessxX

    Awesomee snell verdurrr <3

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Yaay! Eindelijk hebben ze het gedaan ^^
    Geweldig !!
    Snel verder =3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen