O7.
Zonlicht scheen door de ramen, en langszaam werd ik wakker. Aan de enekant lag Christian nog verder teslapen. Wat was hij toch ook schatig. Aan de andere kant lag Cailin met Justin. Hun waren zo schatig samen, zo zouden Christian en ik nooit zijn. Ik dacht na over wat er gister was gebeurt en langszaam viel ik weer inslaap.

'Aaaaah!' Ik voel dat er iemand boven op mij licht. 'Kan degene NU van me afgaan ?' 'Nee' Pff, Ryan. Ik had het kunnen weten. 'Ryan, NU!' 'Nee' 'Pfff, ik meen het hé, als je niet van me af gaat stuur ik mijn bodyguards op je af hoor!' 'Doe maar' 'JUSTIN, CHAZ, CHRISTIAN!' Het zag er niet naar uit dat ze me gingen helpen. 'Lekker aardig zijn jullie' Ryan begon tegreinzen. 'Oke als jij niet van me af gaat, blijf ik hier de hele dag liggen!' Snel ging Ryan van me af. We gingen ontbijten, kleden ons om, ruimde op en gingen terug naar huis. Thuis ging ik op msn, mijn allerbeste vriendin in Nederland was online.
~ Gesprek met Zaneta ~
Zaneta zegt; Biancaaa. (L)
Bianca zegt; Zaneta. (L)
Zaneta zegt; Hoe is het in Atlanta ? Al veel nieuwe vrienden ?
Bianca zegt; Best leuk, jawel daarom was ik ook zo weinig online. xd Maar, hoe is het met Dylan ? ;$
Zaneta zegt; Hij is anders sinds jij weg bent. Héél anders. Gister zij iemand tegen hem dat hij anders deed sinds jij weg bent, nou hij viel me uit. Niet normaal joh! Hij begon helemaal teschreeuwen dat het leven voor hun gewoon doorgaat, alsof het leven voor hem niet gewoon doorgaat.
Bianca zegt; ;OOOO
Zaneta zegt; Maar er is wel een probleempje. ;$
Bianca zegt; Oja, wat dan ?
Zaneta zegt; Hij wilt mee naar Atlanta met mij en Niki. En Koen wil ook mee. Bijna alles is al geregelt, dus hij komt samen met ons naar jou toe. ;$
Bianca zegt; Fijnn.
Zaneta zegt; Maar ik moet gaan, byee. Iloveyou.
Bianca zegt; Doeeei, iloveyou2.
Zaneta gaat offline en Bianca begint met Koen tepraten.

~ Gesprek met Koen ~
Bianca zegt; Koeeeeen! (L)
Koen zegt; Heee. (k)
Bianca zegt; Ik hoorde dat je meegaat naar Atlanta, vet!
Koen zegt; Ja nogal! Ik heb er echt zin in, het lijkt me daar echt cool. En natuurlijk wil ik jou ook weer zien. Ik mis je. ;$ De klas is niet compleet zonder jou, iedereen mist je.
Bianca zegt; Ahw. (L)
Koen zegt; Dylan mist je ook, volgensmij nog meer dan de hele klas bij elkaar.
Bianca zegt; Ow.
Koen zegt; Geen ahw. (L) ?
Bianca zegt; Nee, ;$ Ik mis jullie allemaal vreselijk veel, maar hem niet. ;$
Koen zegt; Je weet dat dat niet waar is.
Bianca zegt; Nee! Het is waar! Echt!
Koen zegt; Dat zullen we wel zien als hij in Atlanta is.
Bianca zegt; Tuurlijk joh. Maar ik ga, ik ben kapot moe. ;$ Doeeeei. Iloveyou. (L) You're my best. (K)
Koen zegt; Doei, iloveyou2222222. Slaaplekker sweetie. (K) You're the best, imissyou. (L)
Bianca afgemeld.

Reageer (5)

  • Badass

    Verduuúr.
    Ha. Ik hou niet van saaie ´verder! reacties´.
    Dus ga ik maar onboeiende dingen vertellen.
    Ik hou van Christian. Haha, wist je nog niet hea.
    En al helemaal sinds hij me volgt op twitter.
    Najaah, eigenlijk hield ik daarvoor net zoveel van hem.
    Ik heb een fotolijstje met een foto van Christian in mijn kamer <3

    Okay, zinnige reactie.
    Snel verderxx

    1 decennium geleden
  • Roselie

    verder<3

    1 decennium geleden
  • Niallslovex

    snel verder <33333333333

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    xxx

    1 decennium geleden
  • hazwards

    abooo genomen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen