Ik ben er weer. En ik beloof dit keer echt niet zo lang te wachten. Maar ja ik heb ook een leven (ja? ja.) en ik ga op vakantie...

Even iets anders.. ik merk echt dat mijn quizen echt minder gemaakt worden o_Ô Als je kritiek kun je het echt wel zeggen. Ik heb écht wel ruggengraat en ik ga er écht niet dood aan! ¬¬

Nu even wat leuks, Ik zat een rescensie te lezen over TH. Dit is wat er werd gezegd:
The best way to describe the glam-metal-emo-pop-tween group is like the Jonas Brothers for girls who prefer chipped black nail polish and fishnet stockings to unicorn puffy stickers and purity rings.
Ik ging echt helemaal plat xD


Voor je verder kan gaan pakt hij je vast en drukt zachtjes zijn lippen tegen de jouwe. Zachtjes streelt hij door je haren terwijl hij met zijn andere hand over zijn rug glijd. Als hij de kus verbreekt kijkt hij je schattig aan. ‘Zo beter?’ Je geeft hem nog een kus en bijt zachtjes op zijn onderlip als je wegtrekt. ‘Nu wel ja. Nu opschieten!’ Zeg je terwijl je hem bijna door het bos sleurt. ‘Grote supersterren mogen nooit te laat komen!

“Ich muss durch den Monsun, Hinter die Welt.”

Geloof me, dat lied is een stuk minder leuk als je het 20 keer achter elkaar hoort. En die coole ’big-finale’? Die hebben ze nu welgeteld 5 keer gedaan. Allemaal helemaal verzopen, allemaal helemaal koud. De kleding plakt aan hun lijven en ik denk dat ze er allemaal wel genoeg van hebben nu. Hebben ze nog geluk dat jij bij hun bent, je kan het water een beetje de goeie kant op sturen. Go supernatural powerssssss! ‘Oké we zijn klaar!’ Er wordt geklapt als de jongens weglopen om zich om te kleden. Zonder iets te zeggen lopen ze langs jou en Simone. Ze hijgen allemaal zwaar en lijken net genoeg energie te hebben om zich voor te slepen. ‘Die zijn echt kappot.’ Je knikt instemmend. Je hoeft geen genie te zijn om dat te zien.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • HLoves1D

    verder

    1 decennium geleden
  • madenavilla

    PS; Ik ben niet zo goed in Engels, kun je het voor me vertalen :$?

    The best way to describe the glam-metal-emo-pop-tween group is like the Jonas Brothers for girls who prefer chipped black nail polish and fishnet stockings to unicorn puffy stickers and purity rings.

    1 decennium geleden
  • madenavilla

    Snel verder.<3

    Hij is nog steeds goed hoor (dance)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Snelverder

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    snel verdeer :)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen