Je naam, komt er niet in voor, ik schrijf ook geen *jij* maar ik ga gwn dat soort zinnen uit de weg, en maak er wat anders van (merk je nog wel.) Jij bent 14 jaar oud, en überfan van Tom. Woah ik ben zó orgineel vandaag ^^ Nja lees maar en je zlt merken dat dit verhaal heel anders is dan alle anderen!

Edit: klein oproepje! omdat ik al best ver ben kan het zijn dat sommige plaatjes niet meer te zien zijn omdat ik ze geupload heb, dat doe ik omdat ze niet de goede maat hadden. Die website bewaard ze niet voor eeuwig dus krijg je uiteindelijk een rood kruisje...
Ik heb haat aan rode kruisjes dus gelieve dit even tegen mij te zeggen zodat ik een ander plaatje kan plaatsen ;)

Edit 2: Ik krijg reacties dat sommige mensen hem niet begrijpen, niet gemeen bedoelt maar dit zijn vaak mensen ron de de 12 jaar ;) Als je het niet begrijpt kun je het me vragen, maar vaak komen de antwoorden vanzelf als je de volgende quizlet maakt...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (43)

  • Incerto

    supper
    je verhaal is echt geweldig
    lees t al voor de derde keer
    x

    1 decennium geleden
  • melanietje17

    woeww leuk verhaal xx

    1 decennium geleden
  • mm11

    raar maar wel spanend en grappig[face=arial][/face](Y)(cat):@(baby)

    1 decennium geleden
  • mm11

    raar maar wel spanend en grappig[face=arial][/face](Y)(cat):@(baby)

    1 decennium geleden
  • HorseLovers

    woewww
    spannnend
    verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen