Je voelde iets zachts.. een bank of bed ofzo… je deed je ogen niet open, de laatste keer de je je ogen weer open deed was toen deze belachelijke situatie begon. Ohja, dacht je, dát was er gebeurt. Ineens realiseerde je dat je niet allen was, je hoorde stemmen. ‘…Moeten we nou met dr?’ ‘weet iemand waar ze woont?’ ‘ik heb haar nog nooit gezien’ ‘moeten we dr niet naar het ziekenhuis brengen, ze bloedt best wel hevig…’ Bloedt?! Je deed je ogen open en kwam kreunend overeind. Je had barstende koppijn. Je voelde aan je hoofd, het voelde nat. Toen je je hand terughaalde zag je dat hy rood was. WTF? o_0 Ze liepen naar je toe. Bill knielde voor je neer, gaat het? Vroeg hy. Wat denk je? bromde je terug. Je lag bloedend en met barstende koppijn en volgens my ook een open knie zo te voelen op de bank van wat Tokio Hotel van 5 jaar geleden moest zyn, je had geen idee van wat er aan de hand was, nee, het ging prima! Je kon het spel maar beter meespelen, misschien waren het wel een paar psycho’s, want dat onstapte-TBS’r soort.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (39)

  • melanietje17

    woeww geweldigg mann:P

    1 decennium geleden
  • HorseLovers

    verderrr pliezzz
    xxxx

    1 decennium geleden
  • RockHard

    weiter BITTEEEEE

    1 decennium geleden
  • Repent

    geweldig (:

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Sóó super goedd !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen