Nadat jullie je ontbijt op hadden, zei Simone: jongens, jullie moeten morgen weer naar school hé? Tom keek naar jou, en zij, mag ze mee. Simone: als zij wil, mag het denk ik wel… ik zal morgenochtend wel even bellen!

Jullei liepen door het winkelcentrum. Je zei dat je wat nieuwe kleding wilde kopen, Bill en Tom gingen mee. Waarom wil je eigenlijk nieuwe kleding kopen. Vroeg Bill. Omdat die van mij helemaal onder het bloed zitten! Antwoorde je, en omdat je er niet op je 1e schooldag al wil uitzien als een freak… dacht je. Tom: heb je eig wel geld? Shiit o_0 niet egt aan gedacht. Dan moet je een baan nemen, lachte Bill. Ineens hoorde je iemand roepen: hey meissie! Je keek om en zag de tijdschriftverkoper naar je kijken. Je liep naar hem toe. Wil je een baantje? Vroeg hy, breng dan deze, hy wees op een stapel folders, lang de deuren je krijgt 200 eurie!
Daar ging je fijne middag, jy Bill en Tom waren de hele tijd bezig met folders rondbrengen. Om 4 uur, een uur voor de winkels dicht gingen waren jullie klaar. Je ging heel wat winkels langs, het was moeilijk iets te vinden wat je nou echt hip vond… na een uur trakteerde je Bill en Tom op een ijsje, als bedankje dat ze je hadden geholpen, meer kon je trouwens niet kopen van wat over was… Tevreden liepen jullie naar huis. Nadat jullie hadden gegeten gingen jullie een film kyken, het was best een enge, dus je ging dicht tegen Tom aanzitten. Tom sloeg een arm om je heen. Bill zag het en keek Tom vreemd aan. Tom raakte nogal in paniek, omdat hy niet wilde dat Bill het wist, net op een spannend stukje greep hy je hard vast en riep: BOE! Je schreeuwde het uit, het stond snel op, nog nahijgend en met je hand op je hart, keek je Tom kwaad aan. Dat-was-niet-leuk-Tom! By elk woord probeerde je hem een klap te geven. Ik vond van wel! Schaterde Tom, en hy keek vanuit zyn ooghoeken naar Bill, die helemaal dood ging, gelukkig, dacht hij, die vermoed niets meer! Je ging kwaad naar de badkamer, en dronk wat water. Ineens zag je Tom in de deuropening staan, je negeerde hem.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • melanietje17

    woewww leuk zegg:P

    1 decennium geleden
  • HorseLovers

    woewww
    verderr pliezzz
    xxx

    1 decennium geleden
  • 16melanie16

    weitaaah bitteee

    1 decennium geleden
  • Repent

    whaha, gepoept (:

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Oohh sóó geweldig ;D

    xkusz. (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen