De volgende ochtend werd je om 5 uur wakker gemaakt, want hun bus vertrok om 6 u 10 (egt waar, egt niet normaal o_0) dat was wel ff wennen. Gisteren had Simone verteld dat je met hun mee mocht naar school, ze had allen niet gezeg dat het zo vroeg was⦠Slaperig werkte je je ontbijt naar binnen, en ging douchen. Je hield je haar los omdat je haren in een paardenstaart dan heel strak tegen de wond aan zaten. Je zag Bill en Tom op de gang staan, je liep langs en zei: môgge, Bill. Glimlachend liep je Tomâs kamer binnen, om je om te kleden, net toen je je nieuwe shirt aan wilde doen kwam Tom binnen. Hé Tom, pleur op! En je trok snel je truitje naar beneden. Blozend maar ook kwaad keek je hem aan. Dit moet nú ophouden. Schreeuwde hy byna. Ik heb niets gedaan, je alleen één stomme keer laten schrikken, en je doet meteen al vreselijk tegen me! Nú werd je echt kwaad. Ãk zit hier, by mensen die ik net 3 dagen ken, ik heb een barstende koppijn omdat ik een tegel in mn kop heb gehad, mn familie en vrienden sinds ik hier ben niet meer gesproken, ik heb vreselijk last van heimwee, jullie beginnen over die klootzak van een Kevin(ex) en je zegt tegen míj dat ík normaal moet doen? Je begon met praten, maar die laatste woorden waren meer een schreeuw. Hy keek je even versteend aan. Pleur nou op, vervolgde je ik moet me aankleden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • melanietje17

    woewww goeedd:P

    1 decennium geleden
  • HorseLovers

    keiii goeddd
    xxx

    1 decennium geleden
  • 16melanie16

    weitaaah bitteee
    XxXxXxXxxX

    1 decennium geleden
  • Repent

    wat zou dat tog kunnen zijn ('x

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Cutiee afbeelding <3
    En dat wat ze voelt, zijn Tom's lippen.

    xkusz (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen