Even was ze uit het veld geslagen, maar herstelde zich weer. Denk je dat je stoer bent ofzo? Stoerder dan jy, Antwoorde je rustig. Samantha begreep dat ze het verbaal niet kon winnen, en probeerde je te slaan, jammer voor haar had je 2 jaar op judo gezeten ^^. Ze viel op de grond en je hoorde een paar mensen gniffelen. Dat gaf je de zelfvertrouwen die je nodig had. Terwijl Samantha onhandig omhoog kroop cirkelde jy als een gier om haar heen. Had je nog wat? Vroeg je. Samantha keek naar haar vriendinnen, die meteen aan kwamen lopen. Zielig hoor, merkte je op, kan je het niet alleen? Je zag mensen met afkeurende blikken kyken. Ze had geen andere keus dan haar hand op te steken, en haar vriendinnen liepen terug. Had je nog wat? Je stopte met lopen en keek haar vragend aan. Toen het stil bleef liep je weg, iedereen week voor je uit. Tom sprong van de tafel en liep naar je toe. Kom we gaan, mompelde je. Bill stond al by de deur te wachten. Ineens hoorde je laarzen snel naderen, je draaide je om en deed een stap opzij, Samantha stormde vlak langs je. Ze draaide zich om en wilde je weer aanvallen, jy gaf haar gwn een klap en ze viel op de grond. Zonder ook maar naar de menigte te kyken liepen jy en Tom weg. By de bushalte: Bill stond op de bus te wachten, Tom drukte je tegen een muurtje aan en begon je hartstochtelijk te zoenen. Ineens stopte je, en keek vanuit je ooghoek naar een hele rij ramen, waar je de eetzaal te zien was, iedereen stond jullie aan te gapen, je kon niet zien of Samantha keek, want ze leken allemaal op elkaar. Ze kunnen ons zien, weetje. Tom glimlachte, kan jou dat wat schelen dan? Je glimlachte terug, en je kuste hem weer, ineens voelde je zn tong, even schrok je, maar het was eigenlijk wel lekker…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • melanietje17

    oh watt lieff:P
    xxx

    1 decennium geleden
  • HorseLovers

    vrderrr pliezzzz

    1 decennium geleden
  • 16melanie16

    weitaaah bitteee
    XxXxXxXxXx

    1 decennium geleden
  • Repent

    sgattig (':

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Supeer Sweet <3

    xkusz (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen