Wohoow!! feestje!! myn Tom Lover From The Future *1* is 100 keer hemaakt =D

Note from the future: (m.a.w. ik die later op mijn oude quizlets terug kijkt) ik was toen gewoon blij toen bij TLFTF *9* deel *1* 100 keer was gemaakt, nu is bij deel *109* deel *1* 1000 keer gemaakt, leuk toeval!

Back to the story:

Je werd wakker omdat het ineens koud werd. Je kreunde zacht, en hoorde de lieve stem van Tom: sorry dat ik je wakker maak. Geeft niet, mompel je, en je klopt op het bed. Tom gaat zitten, en je legt je hoofd op zyn schoot. Ik wou nog even zeggen dat ik je geweldig vond tegen Samantha, zoiets heeft nog nooit iemand voor me gedaan. Je glimlachte en gaf een kusje op zn hand. Meende je wat je zei tegen haar? Vroeg hy. Ja Antwoorde je. Ik vind je echt een lekker ding, en je hief je hoofd op en gaf hem een grote tz (tongzoen). Das mooi, dacht Tom, maar ik wilde eigenlijk weten of je my als je vriendje ziet. Jullie lagen ongeveer een half uur te tz’en, toen Bill de kamer binnen kwam. Jullie hadden het niet eens in de gaten. Jij had je armen om zn nek en hy zn handen op je kont. Bill rolde met zn ogen, niet weer hea -_-‘ Hy kuchte. Jullie reageerden niet. Hy kuchte opnieuw, weer geen reactie. Nu had Bill er genoeg van. ZEG ALS JULLIE TONGEN NIET AAN ELKAAR ZYN VASTGEKNOOPT WILLEN JULLIE DAN KOMEN ETEN?!!! Blozend keken jullie op, en liepen naar beneden om te eten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • HorseLovers

    gailll
    verderrr pliezz

    1 decennium geleden
  • 16melanie16

    weitaaah bitteee

    1 decennium geleden
  • Repent

    Gail (':

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Suuper geweldig !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • CxLovesxTom

    aaaaiiii,, xD
    best meig eig. maajaaa
    :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen