Je hoort Tom naar beneden komen, je hoopt vurig dat Bill het toch niet heeft gezegd. Tom gaat zwijgend naast je zitten, wel dus >.<. Je zette het lege kopje thee op tafel en ging met opgetrokken knieen op de bank zitten Tom: *volgens my is ze bang van me, ze kruipt helemaal in elkaar* Je kykt Tom vanaf je ooghoek aan,, Tom doet hetzelfde. Beide: *shit, hij/ze kykt me aan* Rood draaien jullie je hoofd weg. Komop dan, denkt tom, je móét het doen! Tom kykt je aan, je voelt zyn ogen branden in je huid. Je zucht en kykt hem aan. Tom: sorry dat je dat moest horen. *stilte* Ik wil je echt niet kwijt, en ik wil niet alleen seks met je! *lange stilte* Ik zou je nooit willen kwetsen of iets doen wat je niet wilt. Ik ken je pas maar ka nu al gwn niet meer zonder je. Tranen prikken in je ogen. I-Ik hou van je! Stamelt Tom. Die zin kwam je bekend voor… DE LAATSTE KEER … schreeuwde je DAT EEN JONGEN DAT TEGEN MY ZEI, DUMPTE HY ME VOOR EEN ANDER! De tranen stroomden over je wangen en je rent naar buiten. Je rent weg, weg van hem. Tom is een player, denk je, zelfs nu al! Hy wil me alleen voor de seks, als one-night-stand! Als hy een ander meisje ziet zal hy my zó voor haar verlaten. Ik weet hoe je echt bent, Tom, fluister je, in de toekomst zal dat op elke site te lezen zyn. Je kykt naar het grasveldje, de plaats waar je hem voor het eerst zag. Het is donker en bewolkt, net als jy vanbinnen. Allen breken de wolken niet, en jouw hart wel. Het breekt en versplintert in duizend stukken. Het dondert en het begint te regenen. Je gaat zitten en trekt je benen op. Je legt je hoofd tussen je armen en begint te huilen, huilen om Tom.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • melanietje17

    wooowww engg!!!

    1 decennium geleden
  • HorseLovers

    wow
    dit is eng
    verderrr pliezz

    1 decennium geleden
  • Repent

    Omg, dit vind ik nie leuk (':

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Is dit alles dan een droom ? ;O
    Wel super mooi geschreven !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    And we are back in time xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen