Simone kwam de kamer binnen, en kuste haar jongens hartelyk. Tom: hey mam, waarom zo vrolijk? Simone: omdat ik nu eindelyk óók vakantie heb! Ze zat nog steeds te glimlachen. En…? Vroeg Bill. Er is nog iets! Normaal ben je nooit zo bly als je vakantie hebt! Simone keek op. Inderdaad!! Schreeuwde ze. Je hoorde Simone schreeuwen, en liep de trap af om te horen waarom. Je zag ze alledrie staan door de kier van de deur. Simone stond gretig in haar tas te graaien, en haalde er kaartjes uit. Bill pakte ze en bekeek ze. Ma.. maar dat zyn VLIEGTUIGTICKETS!! Bill zyn ogen werden groot en hy sprong op en neer. Vliegtuigtickets naar Spanje!! Tom keek vol ongeloof naar zyn broer en pakte ze aan. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?! Van myn werk! Vertelde Simone enthousiast. Er is aan het eind altyd een wedstrijd, nog nooit heb ik gewonnen, en nu ineens de 1e prijs! Ze knuffelde haar jongens innig. Ik vind het zo geweldig! Zei ze, en je zag een traan van blijdschap over haar wang lopen. Je glimlachte, wat leuk! Ineens keek je naar de kaartje die op tafel lachen. Het waren er maar 3…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • HorseLovers

    wewww
    dit is een leuke quizzz
    xx

    1 decennium geleden
  • IaMLovU

    :(

    1 decennium geleden
  • Repent

    LiefLiefLief (:

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Ahh wat erg voor haar...
    Super goedd geschreven ! ;D
    Ik ben haast sprakeloos, je kan echt MEGA goed schrijven ;D

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    kei erg!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen