Je versteende, en trok de rest naar je toe. Jongens... begon je. Ik kan jullie niet vertellen waarom, maar die mensen daar mogen my níét te zien krygen, nooit niet! Ze keken je vragend aan. Sorry, maar ik kan niet vertellen waarom, maar ze mogen my écht niet zien, ik meen het! Jill knikte, jongens, doe wat ze zegt! Gelukkig had Jill de leiding, die sleepte je er wel doorheen…Damian liep met een dienblad weg en je hoorde ze cola bestellen, en Simone een koffie. Toen Damian terug kwam Zei hy: Nogal depri knaapjes, ze zeggen byna nix, vooral die met die dreads niet… Je voelde je superschuldig, maar wist dat je niet naar hun toe kon… Je keek door het raam naar buiten. Tom staarde naar de grond. Je kwam iets dichterby tot je kon horen wat ze zeiden. …vast al opgehald. Je zag Tom knikken. Ik had haar zó graag nog één keer gezien. Het werd weer stil. Hadden jullie nou eigenlyk wat? Hoorde je Gustav vragen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • HorseLovers

    woew
    verderrr

    1 decennium geleden
  • Repent

    Geweldig (';

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Ooohh Soo Mooi !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    kei erg!

    1 decennium geleden
  • Backpacker

    Sweett !
    Jij kan echt goed schrijven !

    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen