Srry dat het zo lang duurde mensen maar ik ben ziek x(

Je werd wakker van zachte lippen die je op de jouwe voelde. Je hield je ogen dicht, maar knuffelde hem nog harder. Je voelde hoe hy op zn rug ging liggen, en hy jouw hoofd zachtjes op zyn buik duwde. Je deed je ogen open en keek hem aan, dit licht veel beter dan myn kussen,zei je.

Toms [pov] je glimlachte. En trok haar omhoog, ze lag nu met haar wang tegen de jouwe. Er hoefde niets gezegd te worden, gewoon zo liggen was al genoeg, gewoon by elkaar zyn… Ik hou van je… hoorde je iemand naast je fluisteren. Je fluisterde dat je ook van haar hield, en hoopte, dat dit moment nooit voorby zou gaan.

Tohom, vertel nou! Je schudde je hoofd, Nee! Ze pakte met haar handen jouw hoofd en keek je lief aan. Pliiiiiiiies?! Byna had je ja gezegd, maar je kuste haar en keek haar serieus aan. Nee! Tisser? Vroeg Bill slaperig. Hy wil niet zeggen wat de verassing is! Zei ze nijdig. Ze kreeg ineens een geniepige glans in haar ogen. Bill… begon ze, wil jíj me vertellen wat de verassing is…? *puppy eyes*. Bill keek superverbaasd, maar lachte toen hard, daarvoor moet je by Tom zyn, ik weet het niet! Je voelde hoe ze op je schoot kwam zitten en in je oor fluisterde: pliiiies Tom, alsjebliiift. Je voelde kippenvel en moest je lippen stijf op elkaar houden om het niet te zeggen, waarom was ze dan ook zo damned sexy?! Ok, nu heb ik er genoeg van, je tilde haar van je schoot. Ga je haar de verassing geven? Vroeg Bill hoopvol. Je knikte. Hé hé zei Bill, anders was ze er nog achter gekomen dat ik wél wist wat het was. Zogenaamd kwaad liep ze naar Bill, en keek hem serieus aan, ineens begon ze hem te kietelen en Bill rende weg. Genade... genade, hoorde je Bill roepen terwijl hy zich achter de bank had verscholen. Ik zal je wel redden, zei je. En je pakte haar hand en liep de deur uit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • HorseLovers

    woewww
    vrderrrrr
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Repent

    lekker (:

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Dat zou de toekoemst heel erg veranderen...

    Super Geweldig !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    ge hebt een goede muziekkeuze ^^

    x

    1 decennium geleden
  • Backpacker

    Hahhaa. x'D
    SKATER BOY ! <333 Dat liedje heb ik ook op mijn mobiel !

    Xx,.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen