Thuis zaten jullie gwn TV te kyken. Het was geweldig hier, maar je kreeg weer last van heimwee. Gelukkig had je Tom.

Tom [pov] Ze keek je verliefd aan. Een kus volgde. Het was zo geweldig sinds ze hier was. Het kon je niets meer schelen dat ze op school zo kut tegen je deden, want je had haar…
Het was heerlyk haar warme lichaam tegen je aan te hebben, je zou het niet anders willen. Je streek door haar prachtige haren. Hoe mooi kón iemand zyn…?

OK het is nu ongeveer in de helft van de vakantie zeg maar byna september. En wat is er in spetember??? JUIST!! De twins zyn jarig ^^.

Je werd wakker gekust en je keek in haar 2 prachtige ogen. Ze ging bovenop je liggen. Gefeliciteerd! Riep ze. Waar blyft myn kadootje? Je voelde haar tong in je mond. Mmmm lekker zacht. Je voelde hoe ze je handen boven je hoofd deed en zacht in je lip beet. Je hebt eigenlijk nooit gezegd wat je voor je verjaardag wou... fluisterde ze. Je grijnste. Ik wil jou! Maar my heb je altyd! Lachte ze. Daarom juist *wenkbrauwwiebel* Je tilde haar op, ze gichelde. Zachtjes zette je haar op de grond neer.

Na het eten zag je dat ze naar de deur liep. Waar ga je heen? Vroeg je. Nergens! Riep ze. Het is voor je verjaardag! Grijnzend keek je naar Bill. Bill: denk je dat ik ook wat kryg van haar? Je haalt je schouders op. *grijns grijns grijns* Bill schiet in de lach. Wát? Vraag je geïrriteerd. Sinds ze terug is loop je alleen maar te lachen! Ja vind je het gek. Antwoord ik, kyk hoe zy dr uit ziet!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • HorseLovers

    woewwwwwwwwww verderrr

    1 decennium geleden
  • Repent

    inderdaad... wat!? ;O

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Ineens rapte hij wat ? ;O
    Super Geweldig ! ;D

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • CxLovesxTom

    Super !!!


    ik ben ook op 1 september jarig !!!
    srry moest ik ff zegge! xD

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Rewind

    super!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen