Tom [pov] niet veel later zag je haar ogen dichtvallen, je bracht haar naar boven. Je legde haar op bed neer en twijfelde. Het was superwarm, zou je haar kleding uit doen of niet…? Je schudde haar een beetje wakker. Hé, hé…? Is het goed als ik… Je doet maar! Kreunde ze, ik wil slapennn…. Je haalde verbaast je schouders op. Tja… ze had het zelf gezegd! Je trok haar broek uit, en haar bovenste shirt. Ze had nog haar BH, hipster, en klein shirtje aan, maar verder ging je echt niet. Ineens zag je dat haar mobiel uit haar broekzak was gevallen, je had het altyd al een raar ding gevonden. Je strekte je arm uit om die eens beter te bekyken…

Je voelde dat er iemand over je heen klom. Tom… kreunde je, laat me slapen! Hy strekte zich nog verder uit (hy kon niet by de mobiel) en je trok hem snel terug. Tom, laat me nou slapen, ik ben echt supermoe! Je kroop dicht tegen hem aan zodat hy niet verder kon bewegen. En zonder dat je het wist, had je gezorgd dat het ergste wat kón gebeuren, was voorkomen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • HorseLovers

    verderr pliezz

    1 decennium geleden
  • Repent

    ahw, zo sgattig ;D

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Ohh dat is lief ! ;D

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • NaomiMargera

    verdeer (Y)(hoera)(yeah)
    ze zijn mega goed :D :D
    xx

    1 decennium geleden
  • Rewind

    Sweet!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen