Jezelf. Er zat nog veel meer achter die dreadlocks en die adorable smile. Dit was een kant van Tom die je niet kende, maar wel beviel. Ineens was alle elende van de wereld niet meer zo erg, je kon er tegen aan, met Tom aan je zyde…
kleins stukje van de vorige :P

*tydsprong*

Het was weer tyd om naar school te gaan =/ daar had je dus hélémaal géén zin in! Die stomme mensen zaten je de hele tyd maar te negeren, en de les was ook übersaai, alsof je het ooit nodig zou hebben! Je wist dat de twins toch heel beroemd zouden worden, dus wáár had je wiskunde voor nodig? Om de zoveelste miljoenen die ze hadden verdiend op te tellen?! Zuchtend zat je by Tom op schoot, tydverspilling! Wat had je er aan om naar school te gaan als je tóch wist dat je er niets aan had! Nouja, nog even doorbyten. Je had had opgezocht waneer Tokio Hotel hun grote break through zouden krygen. Pas in 2005 zouden ze hun eerste clip maken.. Maar… ze hadden al wel een platencontract, en Tom zou je toch niet achterlaten. o_0 oeps niet aan gedacht. Zy kregen misschien vrijstelling van school, maar jy toch ook…? Toch maar ff opletten dus, want zolang ze niet megaberoemd zyn, moest je toch gewoon naar school!

Op school werd je met gemengde gevoelens aangekeken. Aan de ene kant voelde je dat ze je respecteerden voor wat je tegen Samantha had gedaan, maar meteen zag je dat ze het lyntje kort had gehouden, en iedereen weer in het gareel wilde zien. Ze hadden geen andere keus. Stumpers dacht je. Jullie hebben wél een keuze! Ik had er een, Tom had er een, iedereeen heeft er een! Als jullie die nou maar zagen. Je kon zo een opstand regelen, dat was binnen een paar minuten gebeurt. Het probleem was dat de rector had gezegd dat hy je van school zou sturen, de enige andere school was in Magdeburg, waardoor je Tom helemaal niet meer kon zien! Tja, gedeisd houden, een andere keus had je niet. NEE! Dacht je. Iedereen heeft een keuze, ik zie hem alleen nog niet... Met die kostbare gedachten in je hoofd, liep je hand in hadn met Tom het lokaal binnen, en hoorde hoe een leraar saai begon te leuteren…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • evakhu

    Het is al 2 dagen....
    Verder!!!!!
    Of ik draai dooor...
    xxxxxxxxxxxxx,
    me

    1 decennium geleden
  • Jx3

    meeeeeeeeeer!

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    ooo spannend snel verdeeeeeeeer!!!

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    (dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Je quizjes sijn gwn sppr ^^
    (dance)

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen