Na wat saaie televisieprogramma’s te hebben gezien bedacht je dat je eigenlyk best wel dorst had, en je liep naar de keuken. Je vulde een glas met fris koud water, maar ineens werd alles zwart, en hoorde je een glas op de grond vallen.

Tom [pov] Je deed de deur open en legde je gitaar weg. Bill volgde je voor wat te snacken naar de keuken. Wat is dat nou? Je keek Bill verbaast aan, en keek naar de plek waar hy naartoe wees. Ineens zag je haar liggen. Je rende ernaartoe. Word wakker, word wakker! Schreeuwde je. Je voelde de opluchting toen je zag dat haar borst open neer ging, gelukkig, ze leefde nog. Bill stond al by de telefoon om een abulance te bellen, even later kwamen ze aan, de blikken van de dokters waren onheilspellend, vlug klommen jy en Bill ook de auto in, terwyl de abulance met gillende sirenes wegreed…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • Repent

    Zo erg ;O

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Omg wat erg ! ;O
    En wel lief van Tom dat hij alle dagen is gebleven...
    Super Leukk ! ;D

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    Zo lief van Tom!<3333

    1 decennium geleden
  • MEVROUWMECKI

    En trouwens, bestaat Amel Fansenia ofzo echt ?x'D

    xxMadena

    1 decennium geleden
  • MEVROUWMECKI

    Waaaah, i love Tom! ICH LIEBE TOM. Weetje, ik begin byna Tom leuker te vinden dan Bill, door deze quiz! Hij is gewoon super.x33

    xxMadena

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen