Jullie waren op weg naar het concert dat Tokio Hotel zou geven...

KABAM! Wéér een hobbel, het was echt een oud barrel, wat ze gehuurd hadden -_-‘. KABAM! o_0 dat was maar een mini-heuveltje, je moest er niet aan denken wat er zou gebeuren als er écht een grote hobbel zou komen, jep, daar komt er een. Het was er erg klein. Je zat by Tom op schoot, waardoor jullie geen gordels om hadden. BOEM!!! Dat was dus die mega-hobbel. Door de bobbel belande je by Gustav op schoot. Gustav: Ey ik vind het best als je by my komt zitten maar ik denk niet dat Tom er zo bly mee is! Lachend keek hy naar Tom. Tom tilde je een beetje op en zette je weer by hem op schoot. Pesterig stak hy zn tong uit. Ga je eigen mokkel zoeken! *bloos* noemde hy me nou net mokkel? Hy sloeg zn armen beschermend om je heen. Een tyd lang waren er geen hobbels of kuilen meer in de weg, en ging Tom een beetje onderuitgezakt zitten. BOEM!!! Weer een mega-hobbel, en je knalde met al je gewicht op Tom’s buik. Je zag zn gezicht vertrekken. Oh srry T.T zei je, en aaide hem troostend over zn gezicht. Hy knikte pynlyk, en zei dat het misschien beter was als je je omdraaide… Je deed wat hy zei, en ging met je gezicht naar Tom zitten, met aan elke kant één been. Véél beter uitzicht! Grijnsde je, Tom keek nog steeds nogal pynlyk. Je kuste hem en je voelde zyn lichaam ontspannen. Zo beter? Vroeg je. Tom grijnsde, nou ik voel me nog niet zo lekker hoor! Je boog je naar Tom toe toen Gustav daar een stokje voor stak. Hé jongens we zyn strax by het concert, doe het dan lekker daar! Daar hou ik je aan! Zei Tom.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Repent

    whaha x'd

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Oh lopend in slaap gevallen, heb ik ook een keer gehad ;P
    Echt heel erg Goedd !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • xLikeAroseX

    Aaahhw :P

    1 decennium geleden
  • CupCakePorn

    Dit is de eerste keer dat ik een reactie schrijf op je quizje x)
    lol.
    Ma ze zyn suppah gooewdd !!

    1 decennium geleden
  • Newyorker

    Mag ik uu toevoegen ?? (A)
    Tuurlijk!
    Okee doe ik meteen x)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen