Heb je je pyn gedaan?! Je trekt een pruillip. Ja en die sukkels daar lieten me gewoon liggen. Je wees op de rest van de jongens. Je had hem moeten zien! Lachte Gustav. Het zag er zó lomp uit! Aah kom maar! Zei ze met een knipoog. Terwyl je met haar richting de trap liep keek je pesterig naar de jongens, en stak je tong uit. Maar een echt chagerynig gezicht trokken ze pas toen je nét voordat je de trap op ging nog ff in haar kont kneep…

Je gaat op bed zitten en neemt haar op schoot, met haar gezicht naar jou toe. Heb je je écht niet bezeerd? Vraagt ze. Je schud je hoofd. Écht niet! Je haalt wat dreadlocks uit je gezicht. Je leunt naar achteren om een elastiekje te pakken dat op je nachtkastje ligt, maar kan er net niet by. Je strekt je nóg verder uit tot je ineens een iemand voelt prikken op je buik. Ze kykt je met schattige ogen aan. Je gaat met je hoofd vlak by haar. Waarom deed je dat? Vroeg je met sexy stem. Ze keek je even lief aan. Je was te ver weg van me…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Repent

    whaaaa, geweldig man (:

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Oee Super Leukk !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    (Y)

    1 decennium geleden
  • barbara

    goudvis gustav xDxD

    1 decennium geleden
  • MEVROUWMECKI

    SUPERAMAZING !=D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen