Tom draaide je hoofd zodat je recht in zn ogen keek. Als je me nu een kus geeft, kryg je 200 euro om kerstkadoos te kopen. Je gaf hem een kus en lachte. Dát was snel verdient! Als je my een kus geeft geef ik je het dubbele! En Gustav tuitte overdreven zn lippen. Je moest moeite doen om je lach in te houden, hy leek wel een goudvis xD. Als jy Georg een kus geeft zal ik er ook aan jou geven. Gustav keek bedenkelyk naar Georg. Zóveel ben je nou ook weer niet waard! Je moest lachen, zo, nu was je tenminste weer wakker en kon je de rest van de reis weer aa… zzzzzz en daar lag je lekker te slapen op Tom ^^.

Je voelde hoe je werd wakker geschud. Hé? Hé? Wakker worden! Je keek slaperig in een paar prachtige bruin ogen. We zyn er byna! Je keek slaperig naar buiten. Het sneeuwt! Tom glimlachte. Ja, al zo’n anderhalf uur. Jij: o_0 heb ik zo lang geslapen? Je ging een beetje rechtop zitten, jullie reden langs allemaal schitterende chalets… je keek je ogen uit… Hoe kan dit allemaal betaalt zyn door één enkel concert?! We hebben een voorschot gekregen op de single die we gaan opnemen! Je keek met grote ogen. Gaan jullie een cd opnemen?! Dat is fantastisch! En je gaf Tom een grote hug. Waarom vertel je dat nu pas? Wy hoorden het ook pas toen jy in slaap was gevallen! Je knikte en keek weer naar buiten. De auto was gestopt en Jeroen pakte de koffers uit. Het huis was prachtig, 4 slaapkamers, een keuken, woonkamer, sauna+jacuzzi om over de badkamer nog maar te zwygen, iedereen had een eigen! Er was in de woonkamer een open haard, wat superromantisch was, en een prachtig balkon! (ik ben met kerst écht naar dit chalet geweest, alles wat ik hier typ is echt, behalve de 4 slaapkamers want we waren er met zn 16’en ofzo… supervet maar te duur om weer te doen =’( ) Verrukt keek je naar binnen. Jeroen kwam met alle koffers naar binnen. Oké… begon hy. Ik werk hier dus, onderaan deze heuvel ligt een klein centrum, met supermakrt en winkels enzo, en een dicotheek en café, ohja, jullie zyn toch niet boven de 18? Jullie schudden jullie hoofden. Boven de 16 toch wel? Ik ben 17 en hy is 16, zei Georg, wyzend op hem en Gustav. Oh srry maar dan is het voor jullie verboden alcoholische dranken hier te hebben, vorig jaar werd een minderjarige dronken en is er een winkel afgebrand, sindsdien zyn de regels flink aangescherpt, sorry! Maakt niet uit! Zei Georg, k ben toch al niet zo’n drinker! Jullie 2 mogen natuurlyk wel naar het café komen, sorry, maar we hebben besloten dat minderjarigen zelf niet in de buurt mogen zyn waar het wordt geschonken, andrs halen oudere vrienden het voor ze, natuurlyk denk ik niet dat jullie dat doen, maar zo zyn de regels… Over het eten.. vervolgde Jeroen, elke ochtend wordt ontbyt gebracht om 10 u, en avondeten om 9u. De staff heeft de sleutels, dus jullie zullen in de ochtend niet wakker hoeven worden, slapen jullie lang uit? Ze keken allemaal naar jou. Wat nou?! Ze moesten lachen. Ohja, hier zyn de sleutels, en hy gaf ze aan. Ik moet trouwens nog even een kleine enquette doen, om onze producten beter op onze klanten af te stemmen, weet je… Oké wat zyn jullie van elkaar? Vroeg hy. Das mn tweelingbroer, begon Bill, wyzend op Tom, das de vriendin van mn tweelingbroer, wyzend op jou, en dat zyn een paar aanhangsels die we onderweg niet kwyt konden x’D. Na nog wat van die standaard vragen gingen jullie je koffers uitpakken. Jy had een prachtige kamer, met uitzicht op het stadje. Je stond voor het raam, te kyken naar de mooie lichtjes. Tom sloeg zn armen om je middel en kuste je op je wang. Mooi hé zei hy. Ja… Antwoorde je. Je keek hem aan, hy keek terug. De stad is ook mooi. Hy grijnsde.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Repent

    Oehw yeah. ik ben weer begonne ;D

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Ohh Super Spannend ! ;D

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(yeah)(Y)(Y)(Y)(Y)(dance)(Y)

    1 decennium geleden
  • ImHot

    (H)

    1 decennium geleden
  • xLollyPop

    Super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen