Zoals de meesten al weten: TH komt naar Nijmegen!! En omdat ik 4 maart niet mocht laten myn ouders me natuurlyk dit keer wel gaan! NOT -_-' Bereid je 14 juli voor op een hele depri quizlet!

WTF?! weet Georg uit te brengen. Wy hebben haar hele weekend verpest en Tom heeft haar in de steek gelaten, en nou denkt ze dat dat alles is gebeurt door haar toedoen? Weet iemand waar ze naar toe is? vraag ik. 3 paar ogen kyken vragend myn kant op. Bill: naar huis denk ik, in ieder geval naar Loitsche, waar zou ze anders naartoe moeten? Dan ga ik daar ook heen. Je stapte met een vastberaden blik op je kamer af, gooit alles in een koffer en doet je jas aan. Tom wacht! Je kykt om, de rest is hun koffers ook aan het pakken. Gustav stapt met een volle koffer zyn kamer uit. Wy gaan mee! Je glimlacht, dat had je wel van ze verwachts, als het niet voor jou was dan wel voor haar…

Jezelf. Huilend zit je in de taxi hoe kon je nou zo stom zyn wraak op hem te nemen? Wáárom werd je zo kwaad, je kent zyn toekomst, hebt er filmpjes van gezien, foto’s, dus het was maar een kwestie van tyd voordat dat zou gebeuren! En nou had je met je stomme kop ook nog eens hun kerst verpest. Fantastisch gedaan hoor, fluisterde je tegen jezelf, kón je het weer niet laten, móést je egoistisch zyn en hun weekend verpesten?! Was je nou maar gewoon thuis gebleven! Waarom had je niet gezegd: sorry Simone, ik hoor niet by de band, dus ik ga niet mee! Waarom moest je je weer laten verleiden door het vooruitzicht van een leuke vakantie? Je keek naar je mobiel. Dat ding was ook de veroorzaker van dit, als hy niet Tom en die slet had laten zien… ohja heel volwassen hoor! De schuld geven aan een machine, raad eens wie er op het cameraknopje had gedrukt?! Je bent gewoon een sukkel, je kan niets en je bent niets… met die gedachte viel je in slaap. Je werd een lange tyd daarna wakker, omdat je een grote bonk hoorde. Sorry! Zei de chauffeur, maar we hebben een lekke band. Je zag dat je vlakby het huis was, laat maar! Zei je terwyl je je koffer uit de laadbak haalde, en hem wat geld gaf, ik loop de rest wel!

Je keek naar het huis, het huis waar je opgevangen werd, het huis waar je verliefd werd, en het huis waar je naar terug zou komen als je moeilykheden had, nu dus. Toen je de deur openmaakte schrok je. Hier zouden ze je het eerst komen zoeken. Je sloeg jezelf voor je hoofd. Wat ben je weer naiv! Natuurlyk komen ze je niet zoeken, ze zyn juist bly dat ze van je af zyn. Je keek naar de kastjes, er was helemaal niets… natuurlyk niet, eigenlyk, Simone gaat toch geen boodschappen doen als je 2 weken weg gaat! Vermoeid sleepte je de koffer mee naar boven. Aarzelend stond je voor Toms kamer. Eigenlyk wide je hier helemaal niet slapen, maar je wist niet of Simone het goed zou vinden of je in haar bed zou slapen, en na dat nachtje op de bank wilde je dat je lichaam liever nooit meer aandoen.Vermoeid liet je je op het bed vallen. Het rook naar Tom. Tranen liepen over je wangen. Je wilde hem terug, maar wat had jy hem te bieden? Niets! Hy was beter af by die Chanel. Je zag ze al voor je, op de rode loper. Je zuchte. Neem me terug! Riep je. Neem me terug naar myn eigen tyd, wat doe ik hier nog! Je wachte op een wit licht, maar dat kwam niet. Ik heb Tom gedumpt, ik heb geen toekomst meer met hem! Laat me gaan! Het bleef stil. LAAT ME GODVERDOMME GAAN IK HOOR HIER NIET! Huilend liet je jezelf op het bed vallen, en trok de dekens over je heen. Het maakte je niets meer uit, niets meer, huilend wenste je dat je weer terug was.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (29)

  • Incerto

    hij wordt wel een beetje snel vergeven ea
    maar t blijft supermooii <3<3<3

    1 decennium geleden
  • Zayniac

    Heeel erg leukk !
    En sóó lief !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • CxLovesxTom

    super !!!

    1 decennium geleden
  • Rewind

    (Y)(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • ImHot

    bjoetie bericht!!
    Kinky de hele rit tongen xD

    volgende!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen