Srry dat ie een dag te laat is maar quizlet deed echt heel vaag en toen moest ik slapen! Nu zit ik om half 7 m nog ff te posten dus wees me dankbaar :p

Ze pakte je meteen vast. Mmmm je bent lekker warm! Ik heb eten meegenomen! Je reikte je arm uit om een broodje te pakken, maar ze ging op je liggen, en gebruikte je nu praktisch al matras, wat je overigens helemaal niet erg vond. Ik hoef helemaal gen eten, ik wil alleen maar jou… Ze gaf kusjes in je nek en snapte niet hoe je zomaar naar de kamer had kunnen lopen, al die minuten zonder haar… de gedachte alleen al gaven je kippevel. Heb je het koud? vroeg ze speels, en trok de dekens tot over haar hoofd. Ze rolde van je af en ging rechtop zitten, je had nu een soort tentje, ook jy ging rechtop zitten. Even zaten jullie daar zo, zy relaxt inkleermakerszit. Ineens hoorde je ‘rawr!’en sprong ze bovenop je. Je voelde lippen tegen de jouwe en een tong in je mond. Dit was nouw jou idee van een perfecte kerstochtend…

Jezelf. Het werd eens tyd uit die muffe slaapkamer te komen. Alhoewel, muf, je keek naar Tom en beet op je liep. OMG wat zie ie er sexy uit zonder shirt. Hy deed net zn riem vast, en keek je vragend aan. Is er iets? Je liep sexy naar hem toe, en beet nog meer op je lip. Niets hoor, zei je zogenaamd nonchalant, terwyl je met je vinger over zn borst ging. Ik vind alleen dat je er damned sexy uitziet zonder shirt. Je kuste hem. Grynzend zy hy: dat is toch ook de reden dat ik hem altyd uit moet doen van jou? Je sloeg je armen rond zyn nek en liet je tong soepel zyn mond glyden. Een tydje stonden jullie zo. Je grinnikte. Tom, ik denk dat we ons toch moeten laten zien voordat ze denken dat we een acute hartaanval hebben gehad. Hy keek je nep verbaast aan. Jy bent zo geil dat je niet van me af kan blyven en dan laat je me ineens stikken! En?! Riep je op bitchie toon. Jy bent zo damned sexy dat ik niet van je af kán blyven, dus eigen schuld! Je knipoogte en liep de kamer uit. Als er één damned sexy is ben jy het wel… dacht Tom.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Zayniac

    Haha een wortel !!
    Ik lig helemaal stuk van het lachen x']
    Een Super Goeiee Quiz ! ;D

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    xD een wortel???
    Najah :')
    superquiz echt waar!

    1 decennium geleden
  • barbara

    xD een wortel aah lief bunny

    1 decennium geleden
  • ImHot

    Jummy worteltje..x]

    volgende!

    1 decennium geleden
  • Jessxclusive

    Een wortel? lekker x|

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen