Nieuwtjes: Quizlet doet vaag :P je had het waarschijnlijk zelf al gemerkt maar de balkejs boenin beeld zyn weg en als je nu een ;etter met appostrof typt wordt het een vierkantje of iets anders raars...

Ruik ik daar een weddenschap...? Ik daag jou uit¦ zei Gustav op plechtige toon. Tot het nieuwe jaar van haar af te blyven, anders... je zag dat hy even nadacht. Dan ehh... Moet je een week lang by Georg in bed slapen! Maakte je enthousiast zyn zin af. Hy glunderde, ja! Dat was waar ik naar op zoek was! Dus je mag niet aan dr zitten, dus niet kussen, tongen, knuffelen, gewoon aan dr zitten in het algemeen. Tom keek wat ongemakkelyk maar nam de uitdaging aan. Hé wat kryg ik eigenlyk als ik win? Myn eeuwige dank en trots, en het feit dat je een beproeving tot een goed uitgebracht hebt. Hy maakte met een zwierig gebaar een buiging. Je kon je lach byna niet inhouden. Nee! Zei Tom, en sloeg opstandig zn armen over elkaar. Ik wil meer! Je keek hem sexy aan. Je krygt je beloning nog wel! Je beet speels op je lip, je wist dat hy daar niet tegen Oké! Oké! hy knikte. Ik doe het! Begin dan maar met wat meer chips te halen! Zei Bill, terwyl hy zn vingers aflikte, en Tom een lege schaal gaf. Wat geef je hem als beloning? Vroeg Georg fluisterend. K geef m wel een wortel ofzo! Tom keek verbaasd achter zich waarom alle jongens ineens keihard lachten!

Tom [pov] Je ging zitten en ze ging op je schoot zitten, je wilde je armen om haar heen slaan, maar hoorde Gustav zeggen: denk aan de wedddenschap! Mokkend haalde je je armen van haar buik. Ze leunde naar achteren en legde haar hoofd in je nek. Ze pakte je hand vast. Hé! Hé! afblyven! Zei Gustav streng. Néé dit mag! Ãk pak toch zn handen? Met die woorden deed ze bijdehand jouw armen rond haar. Gustav wilde een weerwoord geven. Nee, nee, nee! Zei ze lachend, dit mag! De regels waren, en ik citeer: "Dus je mag niet aan dr zitten, dus niet kussen, tongen, knuffelen, gewoon aan dr zitten in het algemeen." Ze keek hem streng aan. Ãk zie Tom niets doen, jy wel dan? Gustav mompelde wat en ging weer zitten. Ha! Daar had hy lekker niet van terug. Ineens voelde je een paar zachte lippen op je mond. Je moest moeite doen niet erug te kussen, en draaide je hoofd weg. Hé niet doen! Zo maak je me het alleen maar moeilyker! Ze grijnsde. Dat is precies de bedoeling! Ze pakte je hand en nam je mee naar de slaapkamer. Tegen de andere jongens zei ze: sorry guys! Ik ga het Tom even lastig maken! Georg, jy slaapt vanacht niet alleen! Met die woorden gooide ze je op het bed, en kwam heupwiegend naar je toe gelopen. Je voelde hoe ze je handen op haar kont legde en haar tong de jouwe streelde. Ze keek even op en beet op haar lip. Dát was de druppel! Je greep haar kont vast en kuste haar. Je rolde bovenop dr en ze grynsde. Weddenschap: verloren! Oh Tom je bent zó voorspelbaar! Je keek haar stout aan. Maar niemand hoeft ook maar iets te weten!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Zayniac

    Suuper Leukk !
    Ik ben nogal sprakeloos omdat ik vind dat je echt Super goedd kan schrijven !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • xLikeAroseX

    spppr lief !!

    1 decennium geleden
  • ImHot

    (H)

    1 decennium geleden
  • XcryliciousX

    ahh tom is lief(H)
    i love tom(H)-(H)

    1 decennium geleden
  • CookieBitch

    srr ma k hem een vraag kunde DA ''buldje :D''
    zien bij zo'n grote broerke (A)(A)(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen