Ik ben bezig een nieuwe serie temaken ^^. Het was oorspronkelijk een stand alone maar het is nu al 5 bladzijden, dus ik denk dat het een miniserie gaat worden :P

Je glimlachte en draaide je om. Je voelde dat hy ook geen broek aan had, en zyn boxer van dunne stof was gemaakt (als je snapt wat ik bedoel…). Hy ging op zn rug en jy nam je vertrouwde plekje op zn borst weer in. Je bent echt een schatje, weet je dat? Zei je tegen Tom. Niet zo schattig als jy. Je voelde hoe hy zacht je hoofd in zyn handen nam, en je keek in zyn bruine ogen die de kleur hadden het diepste chocoladebruin. Je drukte je nog wat dichter tegen hem aan, en kuste zyn zachte lippen. Jouw been ging over zyn heup en toen viel je in slaap, het was dan ook al 2 uur.

Tom[pov] Ze was in slaap gevallen. Zachtjes haalde je haar been van je af, en pakte haar wat steviger vast. Zacht streelden je vingers haar haren. Overal waar jouw lichaam het hare raakte voelde je je huid gloeien, en dat was niet omdat het zo warm was…

Jezelf. Je werd wakker. In Toms armen. Zoals al die andere keren. Zoals nog vaak zou komen. Maar nooit zou vervelen. Omdat het zo moet zyn. Hy was zóó cute als hy sliep. Misschien omdat dat de enige tyd was dat hy onschuldig leek ^^. Zn ogen straalden altyd iets ondeugends uit, iets stoers. Je kon er niet tegen dat hy je gevoelige plekje wist. Je grynsde. Hy moest er toch ook een hebben? Je taste met je handen zyn hele lichaam af, maar hy reageerde nergens op. -_-‘ ja dat werkt ook lekker als hy slaapt. Zuchtend trok je je pyjama broek aan, en liep naar de keuken om wat te gaan eten. Een bak muesli met melk en een loopje naar de bank verder: Tom komt met een slaperige kop de kamer binnen. Sorry heb ik je wakker gemaakt? Vraag je schuldig. Hy schud zyn hoofd. Of ja, nou het werd ineens koud. Een vaag grynsje siert zyn mond. Die was dus nog half in slaap… Hy ging naast je zitten op de bank, nouja, hy pakte je op en zette jou by hem op schoot. Magk ook? Vroeg hy lief. Je haalde de lepel door de muesli en deed het in zyn mond. Mmm lekker! Zei hy. Hy pakte de lepel over en gaf jou ook een hap. Toen jy hem weer wilde geven schoot je uit en er lag een beetje melk op Toms wang. Je grynsde en likte het weg. Je zag Tom ook grynzen en wat melk op zn lippen doen. Je likte het eraf, waarby je expres het puntje van zn neus raakte…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Zayniac

    Vaage meidd ;P
    Heel erg Leukk !

    xkusz (K)

    1 decennium geleden
  • Rewind

    weard maar kom.
    Wat is een flensje ofsoiet??

    x

    1 decennium geleden
  • 16melanie16

    weitah pliezzzzz

    1 decennium geleden
  • ImHot

    (flower)

    1 decennium geleden
  • MEVROUWMECKI

    Waaaaaaaaaaah! Jou quiz is gewoon zo fucking amazing.x33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen