Ligt het aan mij of zijn er bijzonder weinig quizlets vandaag gemaakt :S nja I break tradition ik ga gwn een quizlet maken ^^

In het vliegtuig besef je hoe moe je eigenlyk bent. Je horloge zegt 11 uur, best laat dus al. Je legt je hoofd op Toms schouder en voelt, terwyl je indommelt een hand die je gezicht streelt…

Wakker worden! Je opent slaperig je ogen, en strekt je uit. PATS! Dat was je hand die tegen het plafond aan kwam… o_0 WTF? wat een laag plafond! Je kykt slaperig op, en vraagt aan Tom: waar ben ik? Hy glimlacht lief. Je bent in Spanje! (een lach; je bent in Spanje! Mwuahaha da’s zó’n vage reclame =P) Je kykt uit het raampje en ziet dat we byna gaan landen. Je doet snel je jas aan, en pakt de hand van Tom. Hy grynst. Zenuwachtig? Je knikt. Ik heb nog nooit eerder in een vliegtuig gezeten! Als je veilig en wel op de grond staat, lykt het alsof je in een muur van warmte loopt. Tjeesus wat heet! Hyg je. Tom lacht. Ja vin dje het gek met de kleding die je aan hebt. Je bekykt jezelf in de reflectie van de ramen van het vliegveld. Lange mouwen en een lange broek, heel anders dan de mensen om je heen! Simone gaat voorop naar het hotel, jy wacht terwyl ze incheckt. Jullie hebben een kamer op de begane grond. Er zyn 3 slaapkamers, en een kleine badkamer. Oh… zegt Simone. En kykt jou aan. Ik denk dat je wel op de bank kunt slapen… Tom kykt haar vreemd aan. Zy slaapt gewoon by my hoor! Zegt Tom. Simone krygt een beetje rode wangen. Oh jongens maar ik weet niet of… Waarom niet? Zeg je. Dat doe ik in Loitsche ook! Ik ga me omkleden, ik zweet me rot! Je doet de deur dicht en zoekt snel wat minder warme kleding. Óók?! Simone kykt Tom vragend aan. Sinds wanneer slapen jullie samen. Gewoon.. zegt Tom ongemakkelyk, sinds best wel lang eigenlyk! Hebben jullie ook al… Nee! Tom onderbreekt haar snel. Nee, dat hebben we niet! Als ze dat al gedaan zouden hebben zou je dat allang gemerkt hebben hoor, grinnikt Bill terwyl hy zyn slaapkamer in loopt. Ik denk niet dat Tom dan erg stil was geweest! En bedankt… zucht Tom. Tom, als je het gaat doen doe het dan v… Mááám! Jeezus zeg, moet je daar nu echt over beginnen!

(mwuahaha als ik daar bij zou zijn ik zou me rot gelachen hebben :P)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Rewind

    Tom kan het weer niet laten hé.
    En bill die cill is en simonne die zit te stressen. xD

    1 decennium geleden
  • xLikeAroseX

    Sppr Goed Gewoon !!

    1 decennium geleden
  • XcryliciousX

    Whaaaaaaaaaaa uber geil o gotxD

    1 decennium geleden
  • BananaMilk

    Omg, het gaat yoch niet in het volgende deel gebeure hea :|

    1 decennium geleden
  • TooCrazyXD

    oooh love is in the air(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen