Hier is ie dan ^^

Zyn sterke handen streelden jou rug, en ineens voelde je dat hy de helft van je topje had losgemaakt! Tom wat doe je? Hy keek je sexy aan. Hé ik ben topless, dus waarom jy niet. Je voelde hoe je rood werd. Wat geeft het, ik heb je toch allang topless gezien? Dat was waar, maar je was eerder bang voor de mensen. Je keek om je heen, welke mensen? Tom zag je kyken en zei: maak je geen zorgen , er is niemand! Je voelde zyn armen om je nek het laatste deel uitdoen. Zyn borst drukte tegen de jouwe, het voelde wel goed. Je topje legde hy op de kant.

Simone [pov] wa-was ze nou topless gegaan?! Je keek goed en zag een goudkleurig stukje stof op de rand liggen. Ineens gingen ze onder water, je kon niet meer zien wat ze aan het doen waren. Ineens kwamen ze lachend boven. Waarom deed je dat? Kon je haar vaag giechelend horen zeggen. Daarom! hoorde je Tom sexy zeggen. Ze draaide zich om, en Tom legde zyn handen op haar borsten. Hé waarom doe je dat nou weer? Omdat ze lekker zyn, hmmm kadetjes. Je hoorde haar in lachen uitbarsten en kon het niet laten zelf ook te gichelen. Je zag hoe ze haar topje pakte, en hem Tom weer aan liet doen. Je wist niet zo goed wat je ervan moest denken, kleine kinderen werden groot, maar waren ze er wel groot genoeg voor? Mevrouw, komt u mee? Je zag een sterke masseur je vragend aankyken. Je legde het tydschrift weg en liep achter de man aan, een latste blik werpend op de twee in het zwembad.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • xMariss

    ff een vraagje
    zei en tom gfaan wel samen douchen maar als ze der bikini aan gaat doen dan mag tom er neit bij zijn ??

    1 decennium geleden
  • Rewind

    cute

    1 decennium geleden
  • xLikeAroseX

    geweldig gwn !!

    1 decennium geleden
  • Butterflies

    Echt goed!!!

    1 decennium geleden
  • kaaskroket

    Sexxyy:D:D doorrgaaaan:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen