Jezelf. Je voelt Tom je strelen. Je gaat met je gezicht naast dat van hem, jullie wangen raken elkaar. Je voelt zyn borst langzaam op en neer gaan, zyn hand om de jouwe verstrengelen, je ruikt zyn heerlyke geur. Zo dichtby, maar niet dichtby genoeg. Je drukt je lippen op de zyne, jouw tong glyd in zyn mond. Hmmm, zo is hy dichtby genoeg….

Bill had niet overdreven, de film was inderdaad eng! Je keek met grote ogen, terwyl de moordenaar sluipend dichterby kwam. Een bang meisje zat ineengedoken op de grond, het was een laag shot, en je zag achter haar de moordenaar opduiken, net toen die met een mes wilde uithalen, ging iemand met zn vinger over je rug heen (jáá ook over dat plekje ^^ .) Je gilde het uit. Bill keek geschrokken op, maar lachte zich toen scheel, samen met Tom. Tom! Riep je. Dat is niet leuk!!! Je moest denken aan toen hy dat deed in Loitsche, jullie kenden elkaar pas. Er was veel verandert in die tyd… De film was totaal niet interessant meer. Je mag me niet zo laten schrikken! Zei je speels, terwyl je hem begeleide naar de slaapkamer. Wat ga je doen? Vroeg Bill. Hem straffen! Zei je glimlachend, terwyl je de deur dichttrok. Je voelde 2 vertrouwde handen je naar achter trekken, en lippen in je nek. Je draaide je om, en liet Tom op het bed vallen, jy klom bovenop hem. Je frummelde aan zyn shirt, dat snel uitging, Hy legde zyn hadnen op je kont, maar vond dat blykbaar niet genoeg, en deed jouw broek uit. Je knoopte zyn broek los en deed hem langzaam naar beneden. Je voelde hoe hy zacht je hipster naar beneden trok, maar je pakte zyn handen. Nee, je moeder zit in de kamer hiernaast! Hy ging nog steds over je kont heen, maar nu boven je hipster, en jy liet je naast hem vallen. Je voelde hoe hy zorgzaam de deken over je heen deed, en je legde je hand op zyn wang. Weet je dat je echt een schatje bent…? Handen trokken jou naar een warm lichaam, van iemand waarvan je hield. Weet je dat je nog schattiger bent? Fluisterde een lieve stem in je oor. Je glimlachte. De rest van de nacht vulden jullie met gekus en gestreel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Rewind

    super!!!!

    1 decennium geleden
  • MEVROUWMECKI

    Sow fucking mooii.x33 ILOVEIT !

    1 decennium geleden
  • BananaMilk

    Omg, je quizjes zyn echt sooo mooi, ik heb de laatste tijd steeds leukere dromen door deze quizjes (H)

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    WAuw !! .
    kga vannacht weer eens mooi dromen .:p

    j quizlets zijn gwn supr . !

    x.!

    1 decennium geleden
  • anneTjeeh

    Je verhaal is niej alleen leuk, maar je schrijft ook erg goed. Soms heb je ineens van die uitspraken of beschrijvingen zo poëtisch (wat een woord, maar kan t niej andes zegge)beschreven dat k echt denk van heeft ze die nou ergus gehord of is ze gwoon zelf zo creatief met woorden!!! echt mooi man!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen