Tom Lover From The Future *1* is 500 keer gemaakt!!

Ik ben echt magtrots en blij en wil ieder1 bedanken die ze heeft gemaakt en die reacties heeft gepost ^^.

THANK YOU GUYS; YOU ROCK ^^

Waarom wil je anders dat ik altyd mn shirt uit doe, en dat ik je in mn armen neem? Hy streelde je en vervolgde: en je kykt altyd weg als ik lang naar je kyk, en.. je vind myn piercing zo geil. Met zyn tong speelde hy met zn piercing, jy likte sexy over je lippen. Oké je bent sexy, en wat dan nog…?! Dan mag je nog niet myn yoghurt opeten! Riep hy droog. Je lachte het uit, en voelde hoe Tom naast je kwam liggen. Schatje… begon je. myn yoghurt is jouw yoghurt, en de jouwe is de myne, vooral dat laatste eigenlyk… Tom grynsde, maar vooral, ik ben van jou, en jy bent van my… je kroop op hem, en fluisterde: maar vooral dat laatste… Een tong vulde jouw mond…

Jongens! Komen jullie! Je deed je ogen open en haalde je lippen van die van Tom. Je stapte uit bed en deed snel een shirt en broek aan, Tom volgde. Simone en Bill stonden al te wachten. Ik heb gehoord dat er vandaag een Safari is! Bill en Tom keken ongelovig. Wow cool! Met echte leeuwen enzo?! Simone knikte. Jy voelde daar nou niet bepaald veel voor -_-‘
Naah, ik denk dat ik maar hier blyf! Ze keken je verbaasd aan. Wat?! Gaan jullie nou maar lekker, ik red me hier wel! Na ze de deur uitgewerkt te hebben, pakte jy je oude vertrouwde mobiel, en ging op internet. Je had zin in een rocklied, en zette I Love Rock And Roll op ( mii likes da song ^^ http://youtube.com/watch?v=M3T_xeoGES8) Je zong hard mee, terwyl je jezelf liet gaan op internet. Je liep mega achter met Quizlet, dus je had wel genoeg te doen!
De dag die je vulde was een dag vol emoties. Je huilde om de zielige verhalen over dat Tom je veraden had, en het uitmaakte, gichelde toen de pikante stukjes kwamen en lachte omdat sommige schryvers gewoon mega-droogkloten waren xD. Je wist nog goed hoe het was, dat was je enige link met Tom, en nu, nu zat je gewoon te wachten, tot hy terug kwam van safari. Als je nu met jezelf zou kunnen praten, zou je jezelf voor gek verklaren. Je zou jezelf nu echt niet geloven als je vertelde dat dit zou gaan gebeuren… Zeg nou zelf… zou jy het geloven? Je draaide je zuchtend op je rug, een zucht van pure blydschap en geluk. Vlinder vlogen weer door je buik. Perfecte vlinders, met prachte vleugels die straalden als de zon, omdat je ze van Tom kreeg. Tom… zuchte je. Met een grote lach op je gezicht bekeek je de foto’s van julie samen. Hoe komt het toch dat elke foto waarop hy staat zo mooi is?! Een foto waarop jullie kusten vulde het beeldscherm. Je likte onwillekeurig je lippen af, het leek alsof je hem weer proefde. Je kon niet wachten, niet zo lang. Je drukte je sneltoets in en hoorde de pieptoon.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Rewind

    (Y)

    1 decennium geleden
  • XJoycexTomX

    verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • EstherxTOM

    SUPERR:D
    jij is echt geweldig (H):P
    KUS (K)

    1 decennium geleden
  • evakhu

    Ze ziijn zo mooi!!
    Ik word er gewoon helemaal warm van!
    Xxxxxxxxxxxxx,
    me

    1 decennium geleden
  • CookieBitch

    deze k quiz s spr volgende :D ....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen