Hey chickeyz (cool)
srry ben überlaat ik weet maar ik moest gourmetten + film kijken omdat het pasen was -_-' Lekker zo'n saaie kinderfilm gehuurt die nergens op slaat ik d8 egt al1 maar: ik wil naar quizlet... ik wil naar quizlet... ik wil naar quizlet... Nja hier ben ik dan en komt nr 46, here we go (Y)

Ze draaide zich om haar buik, en dacht even na. Ik weet niet… wat je leuk vind enzo… Je dacht even na. Ik hou van gitaar spelen… eh… gewoon vaag doen met vrienden… jou… voegde je er lief aan toe. Je zag haar ogen glinsteren toen je dat zei. En jy?
nja dat was dus toen ik liefjes het moment kwam verpesten ;)

Jezelf. Je kwam erachter dat je Tom eigenlyk helemaal niet goed kende, het enige wat je wist waren dingen die je op internet had gelezen en een paar dingen die hy tegen je had gezegd. Je had echt het gevoel dat je band sterker was geworden met Tom, veel sterker. …en toen gingen we dus naar dat Halloweenfeestje, maar Bill vond die make-up wel leuk dus hield hy het. Je kan je wel voorstellen dat ik me egt helemaal dood schrok. Hy lachte, en jy lachte mee. Je was gewoon de hele tyd topless maar daar had je geen problemen mee, je voelde je altyd zó op je gemak by Tom. Je ogen gleden over zyn hele lichaam. OMG hoe perfect kan je zyn? Je ging een beetje rechtop zitten, zodat je Tom kon tongen. Je ging er helemaal in op en genoot ervan, totdat je ineens gefluit hoorde. Je stopte met tongen en hoorde: eyy sgatje draai je eens om!! Je begreep het eerst niet, maar herinnerde je toen dat je topless was… Je drukte je nog dichter tegen Tom aan. Ze hadden vast gezien dat op je rug geen draadjes zaten… Je keek om en zag dat jullie al aardig dicht by het strand waren. Meer jongens, waarschynlyk een vriendenclub kwamen om je heen en begonnen te fluiten. Tom reikte zyn arm uit en gaf jouw topje aan. Zyn armen sloeg hy om je heen, zodat je het voor je borsten kon schuiven, terwyl Tom het in je nek en rug vastmaakte. Op het strand liet hy het luchtbed weer tot een klein pakketje. Hy negeerde de jongens die je nafloten, maar gaf je wel een lange kus toen jullie wegliepen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • XcryliciousX

    hou je bekO_O

    ik ga snel verder lezen:D

    1 decennium geleden
  • BananaMilk

    Omg, het was byna gebeurd. Ik zat er al helemaal op te geile OMG..
    Ben acht een oversext kindjuhh :P

    Goed hoor (H)

    1 decennium geleden
  • MelissaCore

    WAAA,, IK DACHT ZE GAAN HET DOEN EN DAN MOET JIJ HET VERPESTEN :P

    grapjee i luff your quizlets(K)

    1 decennium geleden
  • Jannootie

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa verder (keb ze alle 46 na elkaar gemaaktdus geen reactie geplaatst ) ma ze zin allemaal super

    1 decennium geleden
  • Pasiphae

    VERDER!!

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen