Jongens! Komen jullie nog! Je greep snel je broek en kleede je aan. Je greep al je spullen by elkaar en pakte je tas in, zy deed hetzelfde. Jullie liepen samen de kamer binenn, waar jullie een lekker ontbijtje opaten, toen begon de reis terug naar Loitsche…

Terug in Loitsche.

Zuchtend plante je je kont in de bank. Ooh, wat lekker! Gewoon weer lekker thuis zyn! Je zag haar zingend het huis binnenkomen, dat deed ze de laatste tyd wel vaker… (uitleg: k ben nogal muziek/youtube verslaafd ik heb elke dag wel een lied in mn hoofd! In dit geval is dat Rihanna please don’t stop de Music =P) You’re hands around my waist, just let the music play… Zacht neuriede ze rest van het lied. Ineens werd er aangebeld, en liep ze naar de deur. Je hoorde de stemmen van Gustav en Georg. Je keek op en zag dat ze hen beiden een knuffel gaf. Je grynsde en begroete ze. En? Vroegen ze. Hoe was het in España? Het werd even stil. Ze probeerde weg te lopen zonder dat Georg en Gustav het merkten. Hé waar ga je naar toe? Ze keek geschrokken naar Georg. Ik eh… ik ga myn spullen uitpakken. Gustav keek je vragend aan. Wat is er daar gebeurt? Je keek ongemakkelyk naar Bill. Zouden ze het mogen weten?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Rewind

    Oh ik wil georg en Gustav wel zo is int echt zo zien schrikken xD

    1 decennium geleden
  • barbara

    whahaha met z'n alle slapen xD

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    Hha ! . ik heb de slappe lach ..

    mun ma komt ier dus vragen wrm ik nu zo zit te lachen . :p ..

    x.!

    1 decennium geleden
  • Princes

    verder !!
    alsjeblieft ?(A)

    1 decennium geleden
  • Serendipity

    ik heb eindelijk alles gelezex']
    snel verder:P:P
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen